God morgon 31/8
Sista sommardagen ska detta vara men jag tror den fortsätter, fast jag hörde att det skulle bli molnigt över hela sverige idag!
Jag vaknade vid 4 tiden men tror jag ska hoppa i säng igen. Har mycket att göra idag och behöver vara på alerten.
Nu ska jag först gå och göra mig en kaffe.
Önskar er en trevlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Morrn morrn

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon Cristine, Farwuq och alla som kommer senare
Vacker bild Cristine, hoppas du kunde somna om så du är pigg och alert.
Ha en fin dag allesammans
Godmorgon på er morgonpigga!!
Här vet jag inte vad det ska bli för väder men jag som är frusen ska ta på vantarna när jag cyklar till jobbet. Nu är jag trött efter en tredje morgon med tidig uppgång och imorgon blir det tidigare ändå
.
Ha en fin dag!
Dagen bild heter något i stil med "Kommunikation" och kommer från en konstutställning i Stadra, några mil ovanför Nora.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Dagens Cristine Draken o Toya o ni alla.
Cristine mycket o göra
Vi har en sol som lyser här.. Fast det verkar vara höstkyla t….
Mycket o göra, Det har inte jag..Här görs bara det som man känner för
Fin bild cristine…Regnbågen i en ovanlig färg.

Lena.P är jag i verkliga livet.
agge. Hej du skrev samtidig som jag.Kallt ute i dag-ja. vantar på.
Bilden var väl inte så fin. Konst kan vara lite klurig o förstå..
Fin dag till dig.
Lena
Godmorgon allihopa.
Idag mår jag skit….men det blir väl bättre frampå dagen.
Usch, jag gillar inte att börja dagen med att gnälla….
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er
Ha en bra dag!
Gomorron!
Har samma sol som chik och gräset fullt av dagg! Men det börjar väl snart att regna igen så ordningen återställs….
Annars är allt ok! 
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Bumblebo..Gnäll på..Inte roligt o börja dagen med o må dåligt.Fy vad dumt"""""Gnälllllllll** Du blir inte bätre.Men man kan känna sig lite friare…
Gunilla.Vill så gjärna att din dag blir fin.Goa Vänn….
Anders..Hejjjjj

#10 Jag gillar inte att gnälla men ibland blir man less på allt.
/Maria
God morgon till Er alla!!!
Kanske blir det sol idag. Idag ska jag jobba till natten, har två nätter framför mig. Vid 12 vid det lunch med en väninna, ska bli trevligt.
Önskar Er alla en trevlig och fin onsdag!!!!
God förmiddag
#6 Här får du gnälla så mycket du vill, hoppas verkligan att du mår lite bättre frampå dagen.
Fina bilder!
Här känns det höst, 12 grader, ständiga regnskurar och det blåser jämt. Inpregnerade kängor, byxor och en jacka igår så nu ska jag inte bli blöt när jag är ute med hunden i alla fall 
Ha en bra onsdag.
Zabelle
Hej på er!!
I dag fryser jag.. Termometern säger 18 grader inomhus. JAg får lite smått panik över detta faktum och har nu ägnat hela morgonen att leta efter någon som vill sälja mig ved.. Vill inte frysa rumpan av mig under vintern.
Men sen är frågan hur mycket ved vi ska ha? Har ju aldrig värmt upp ett hus med ved förut.. Har inte värmt något alls med ved förut. Jag vet inte hur mycket som behövs.
#14 Vi har med ved nu till vintern, vi har ett litet hus. Minns inte hur mycket vi gjorde av med förra året.
Ett tips: Ek & Björk är bra att elda med :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God Lunch!
Huva, så morgonpigga Ni är! Kanske ni sover middag sen..särskilt om man ska jobba till natten! Ledig är jag..så jag passar på att fylla matförråden idag!
Verkar som hösten har börjat komma till er alla..så även hos mej.
Men solen skiner..hoppas den skiner på er oxå! 
God sen kväll 
Här var kallt i morse, bara 4 grader, men sen kom solen och det blev 19 grader innan regnet kom på eftermiddagen.
Familjen har råkat ut för en ny "set-back" idag när vår pojkes sprillans nya mobiltelefon blev stulen ur hans skolväska i skolan.
Han är förtvivlad förstås. Rektor, lärarna och annan personal på skolan är underrättade, polisanmälan och anmälan till försäkringbolaget är inlämnade. Imorgon kommer de att ta upp saken på första lektionen i alla klasser i skolan.
Skolan är liten, totalt 63 elever, varav hälften i den byggnad vår pojke går, så det kanske går att få rätsida på saken.
#14 Ek ska man vara försiktig med, många spisgaller och kaminbottnar har smält av att man eldat med ek.
# 17 Så tråkigt, Peter. Hoppas det ordnar upp sej då! 
Nu har ju klockan slagit över till 1/9 men ändå…
Idag har jag begett mig hem från Eskilstuna igen. Bodde på ett fantastiskt hotell och med riktigt härlig utsikt. Men hemma är alltid bäst :)

Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
På det hotellt har jag också bott, jag känner igen utsikten!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
winterPrinc..Vilket hotell
Vad fint..