*Onsdag*
Mitt i veckan..Lill Lördag för unga o kanske för dig?
För kunde jag festa till det lite. Men nu tycker jag tiden går så fort så den dagen glider så snabbt för bi. så det blir inget extra..
Har du för planer i dag.. Eller vad har du gjort i dag???
Jag skall stänga ner o gå en tur med Rocky.
O inget extra blir det i dag..Onsdagen glider för bi som en vanlig dag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Chik!
Vad söt han är, din lilla Rocky! ha det skönt på prommenaden!
Jag firar aldrig "lill-lördag", ser det som onsdag inget annat :) Ska man festa anser jag att tman gör det på helgerna:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#0 Gud vilken söt vovve!!!!
Jobb som vanligt och sen en vända in och storhandla.
2 kompisar kommer och bor hos oss från fredag till söndag så det får bli lite extra gott till middag i helgen.
Hoppas hinna träffa mitt barnbarn också idag, hon har börjat gå ordentligt nu. Det är som ett medelgympapass att leka med henne en timme 
fast mycket roligare och gratis.
Zabelle
Jag ska gå på eftermiddagen och gratta en väninna som fyllde år igår, det är mina planer för idag
Kanske göra lite i trädgården om vädret tillåter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Onsdag är en dag mittiveckan. På hösten har jag förmånen att bara jobba några timmar på onsdagen och kan välja själv när.
idag blir det eftermiddag tror jag , är så trött.
Var rädda om varandra
#6 Skönt när man kan välja lite själv! Njut av dagen!
Zabelle
Tack
Var rädda om varandra
Idag ska jag ev till Hörby och kolla på 2 hästar med en som bor ca 1 mil härifrån för hon ska köpa häst och ville inte köra själv, och jag ska ev rida den häst hon köper :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 0 Gud så söt han är..Lilla Rocky!
Måste vara underbart att tillbringa onsdagen, tillsammans med honom 
Gokvälls istugan
Jösses så söt Lilla rocky är. Det är härligt med djur
Själv har jag jobbat färdig idag. Har inte startat dator förren för en stund sen. Höll på med en del saker här hemma. Hade jag startat datorn så hade jag inte fått gjort de. Nu är jag så trött. Måste äta lite nu annars så somnar jag.
Ha en skön onsdag
# 11 Håller med dej..vill man få nåt gjort, är det lika bra att låta bli att starta datorn! 
Ska diska..och kolla på TV! ( tror jag ) 

Sicken liten goding 
Nu när jag är sjukskriven, kvittar det vad dagarna heter.
Jag ska "träna på" varje dag & försöker hjälpa till i hemmet så gott det går (kroppen tillåter).
Promenaden var härlig. jag går ju inte fort,Men jag går ju i skogen, inte på stigar utan bara rätt ut..var o kollade på ett ställe där vi för några år sedan hittade en Stor Blomkålssvamp, o det växte en liten talle där…
Zabelle..Det där o leka med halvmetrar, Det kräver sin man..Dom är snabba o luriga..man kan inte förespå vad dom skall ta vägen eller göra.""Det bara händer..
Signemo..Det är så jobb skall vara.Man gör lite som man vill
Stina..Det där med daton""jag har bara på den nu mera på Morgonen..Sen stängs den av…Annars så får jag inte gjort något..
Daton är en bra kompis..Men jag måste ha lite disciplin på mig själv..Annars så blir jag bara sittande här..
Tackar för era snälla kommentarer om Rocky..Han är så duktig…
Lena.P är jag i verkliga livet.