Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikett: egna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 492 ggr
Fridaaaa
0

Att skilja på ditt och mitt

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Många människor idag har svårt att skilja på ditt och mitt.

Inatt hade vi påhälsningar av några som försökte slanga bensin ur min bil (dock lyckades dem inte för jag hade så pass lite bensin i) men dem snodde tanklockat (det svarta innan för det locket som är på utstidan).
Så det var bara att köra och köpa ett nytt.
Sedan hade dem stulit röjsågar osv hos grannen i natt med.
Idioter säger jag bara, är glad att dem inte snodde stereon i bilen. Så nu blir det att låsa i garaget och ha bilen där plus att jag ska sätta hänglås på boden där jag har mina kaniner, ifall folk får för sig att stjäla där också!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MajaL
0

Hu, otrevligt med sådana typer!

Med vänliga hälsningar

Maja Cool

www.majalind.se

Cristine
0

Fy för den lede!

De skulle bli utsatta själva så de fick känna på!Skrikandes

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

usch så trist! Rynkar på näsan

signemo
0

Usch inte kul.

Här har vi en som nästan alltid är i farten extra på hösten. Vill väl sitta inne på vintern. Men det är så ledsamt. Skapar så mycket otrygghet.

Sen finns det de som knappt hinner sno innan de är utanför gränsen. Min nu avlidna vänninna hade en fallenhet för att räkna ut bilar o folk som man skulle se upp med. Tyvärr stämde det alltför väl.

Var rädda om varandra

Maria
0

JättetristSkrikandes

Min man tankar för ganska lite varje gång för här har de också "slangat" några gånger.

/Maria

Fridaaaa
0

Vissa människor är bara för mycket :/
Och tror det kommer vara mycket "skit" nu när pollacker osv ska hem till sina hemländer (inget illa menat om dem), tyvärr är det i regel dem som skäl, och dem tror att det var det som gjorde det här, stal hos grannen.

Karmatarerskanise
0

Hemskt tråkigt att det finns idioter som inte kan skilja på mitt och ditt.

[peter54]
0

Ja sånt är jobbigt. Idag förefaller en tiondel av mänskligheten parasitera på den övriga delen.

Anders 50
0

Ja numera så får man låsa om sig och sina saker!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

Tyvärr så tror jag att alla kan skilja på ditt och mitt… men vissa bryr sig inte Skrikandes

chik
0

Det är ju så surt. o det verkar ha blivit värre med åren..

Men""Man får vara glad att man inte blir nerslagen vilket har hänt….

I Angered så viste man inte hur mycket eller om det var något kvar av bilen.

Hade sådana tankar om hur jag skulle göra så man skulle skada de som var på bilarna..Huva mig"""

Man hör ju på Radion att det är räder av inbrott…Senast var det asfaltläggare  som inte var o leka med. Irland tror jag dom kom i från..

Ja människa är inte o leka med…

Men det är surt när man blir drabbad..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Det är ju inte bara sånt av värde man stjäl..kanske av värde för ägaren, men man funderar vad andra har för användning av vissa prylar! Kanske är det bara för sjtälandets skull..spänningen Obestämd

Att kunna stjäla ett djur är fruktansvärt!  Här hade någon varit in i en trädgård, tagit en liten kanin. Ägaren efterlyste den förtvivlat i tidningen. Som tur var, hittades kaninen av en liten flicka..efter en stor väg, två mil från stället där den stals. Någon tog den med i bilen och släppte av den, då det inte längre var roligt.

Hur kan man göra så ?  Skrikandes

Fridaaaa
0

#12 Det är vanligt idag att dem går in i trädgårdar och själ bland annat kaniner, så ska sätta hänglås in till mina!
Lästa om några som campade nära min hemstad, som hade sina 2 marsvin med sig, några gick in i husvagnen och snodde marsvinen!

[Sisa]
0

# 13  Så tråkigt när sånt händer och det gäller ju att vara försiktig. Vet flera som blivit av med sina hundar, då dom lämnat dom kvar i bilen. Jag fattar inte hur man kan göra så heller Skrikandes

Fridaaaa
0

#14 Jag har lämnat kvar vår hund i bilen men låst såklart. Ingen kan stjäla henne då hon vaktar, så ingen främmande kommer in i bilen hehe inga mutor hjälper hehe
Men det är tråkigt att man inte kan få ha någonting i fred.