Livsstil
är en människas sätt att leva! 
Finns det någon livsstil Du inte förstår dej på..eller retar dej på ?
Kanske de finns men jag inget som jag kommer ihåg. Respekterar deras livstil. Tror mer att jag är nyfiken på livstilen.
Hm…direkt slog det mig…gillar inte folk som letar fel hos andra för att nära sin egna "livs"stil
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
"Hollywoodfruar"-livsstilen gillar inte jag. Antagligen för att jag inte förstår mig på den. Men vill dom leva så så är det upp till dom, oavsett vilken livsstil det gäller. Bara man är lycklig!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Snobbar. Den typen som ser ned på andra.
Sedan finns det snobbar som ändå har en ganska skön syn på livet och respekterar sina medmänniskir
/Maria
Livsstilar som går innehåller förtryck av något slag gillas INTE.
Zabelle
Håller med WP i Hollywoodstilen, hoolabalooa livet… det gillar jag inte men alla får ju leva som de vill, det finns många som inte gillar min livsstil är jag säker på!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Den Antroposfiska livvstilen. De går ut med att vara "andliga" och en "äkta" antis ska bära yllekläder, äta biodynamiskt och ha sina barn i Waldorfskolor.
Det finns Antroposofiska alternativ till allt från vaggan till graven. De lever helst i sin egen lilla värld som förmodligen känns trygg men är också mycket insnöad. Det mesta är bara yta utan innehåll.
Men en bra affärsidé är det. Sånt kan jag reta mig på 
Finns det säkert.
.
Kanske en livstil där man bara utnyttjar andra till sin egen fördel.
Var rädda om varandra
Kan reta mig på många amerikaners skenheliga livsstil, detta att be och tacka gud för allting och sen inte leva enligt den tron som de sägs ha!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
vissa utlänska livsstilar som ger dem "rätten" att förtrycka kvinnor, omskära barn osv såna livsstilar gillar jag verkligen inte
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.