Godmorgon måndag 22
Godmorgon alla.
Här sitter man ensam nu då min man har börjat jobba idag. Det känns riktigt tomt.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Bumbleboo och god morgon alla som kikar in under dagen.
Jag sitter i härliga efterdyningar av den trevliga träff jag varit på, på Ramsbergsgården i helgen. Har träffat så trevliga och goa människor!
Ha en riktigt bra dag allesammans!
Godmorgon! Nu är regnet här igen efter en härlig dag igår. Jag har skottat in en god gröt (bovetgryn, linfrö - ovanpå den har jag hallon, blåbär, pumpafrån och torkade tranbär - och det är riktigt gott, roligt att prova något nytt).
Nu är det snart dags att gå till jobbet och sätta fart.
Ha en fin dag!
#0 Nu har jag säkert missat något, jag fick för mig att även du börjat jobba, blev det bakslag på det?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Bumbleboo o ni alla fin dag..
Gunilla.Vad fint att det var en lyckad träff..Bara det att man blir lite nere när det är slut..Blir så tomt…
Bumblebooo. Får du vara alldeles ensam hemma?? Men försök o njut..
Agge vilken härlig frukost du har tryckt i dig….
Själv så sitter jag här i nattsärken..O har bara druckit mitt kaffe. Men jag är lika glad ändå…
Fin dag på er där ute..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#2 Jepp, egentligen har jag börjat igen men så blev jag sjukskriven 3 veckor för magsår så min semester är förskjuten och jag måste ju ta ut sommarsemestern så därför är jag ledig "ensam nu"
/Maria

En god morgon till er alla säger jag
#2 Vacker blomma agge, grötfrukost är en bra start på dagen.
#3 Härlig katt chik.
#4 Krya på dig humlan!
Önskar er en riktigt fin måndag!!
Bumbleboo..Vist nu när du skriver det så kommer jag ihåg.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon på er!
Mulet väder. Blir en tur till skogen idag för att kolla att allt står rätt till där! 
Och så ska jag passa på att tillverka fler julkärvar innan bonden tröskar havren.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Go morrn
I dag ska jag till lägenheten och städa lite.. Uscha, men måste göras.
Idag börjar även lillebror i 7:an, huua vad tiden går fort!! Tänker massa på honom idag och hoppas allt går bra. Ska ringa och prata med honom sen och se vad de fick göra =) Usch, jag minns hur nervös jag var inför 7:an dock har han en stoooor fördel. Jag gick 2-6:an på en helt annan skola och fick börja åka buss långt när jag började 7:an, Erik min bror byter bara skolhus och kan cykla =)
God förmiddag
Så var det måndag igen efter 4 intensiva lediga dagar.
Jag har hunnit hälsa på AnnL 2 gånger 
.
Både i torsdags och igår då vi varit vandrat runt i Wanås Skulpturpark. Det ligger bara en liten bit från där Ann bor, då måste man ju passa på!
Tack för fikan Ann!! 
Ha en bra dag allihop!
Zabelle
Ohaiyo!
Sitter och tänkte kolla in lite här då jag har bra med tid på mig innan jag måste gå till skolan. Packat väskan gjorde jag redan igår, hehe. Ser fram emot första riktiga skoldagen, haha. Kanske lär man känna nån också! 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
#11 Lycka till idag!
Zabelle
#10 Några foton Zabelle?
#11 Kul KaiPon, ha det riktigt bra på skolan!
Ser nu att min god morgontråd inte är där så God förmiddag alla!
#1 Så spännande Gunilla!
#4 Ensam? Vi då?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#10 Tyvärr inga foton.

Zabelle
#12 och #13 Hihi, tack! 
Skoldagen gick väldigt bra. Hade bara en lektion idag, Religion a, då jag har specialsatt schema och historie lektionerna på måndagar börjar inte förrens nästa vecka. Klassen jag går Religion med verkar i alla fall väldigt trevlig, och läraren är underbar. Än har jag inte pratat med nån, vågade inte riktigt, men det kanske kommer så småning om. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Gpeftermiddag vänner
Tjusiga bilder ni har lagt in här
Imorse så regnade de. Ja det började redan i går kväll, Så jag tänkte när jag skulle iväg till jobb imorse. Lika bra att sätta på regnbyxorna direkt. Men när jag kom ut så hade det slutat regna. Så de blev att ta av dom,
Tur de för det var en underbar skön morgon. Ljuvlig jummen morgon blåste nästan inget härligt temperatur, Sen tittade solen fram.
Kaipon skönt att få börja iskolan igen.
Ha en skön månag vänner
God eftermiddag!
# 10 Tack själv vännen! 
Här har vi en solig o fin dag.
Har varit o tittat på bil idag. Blir nog en sömnlös natt innan jag bestämt mig.
Nu försvinner jag nog en vecka eller mer. Ska lämna in min dator i morgon. Hårddisken kommer upp då o då när jag ska starta den o så ska det inte vara. Ingen har varit med om detta felet av alla som jobbar på Mac.
Har haft den inne en gång. Jag har garnanti kvar så hittar dom inte felet får dom ge mig en ny.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hej och god eftermiddag på Er!!!
Jobbat första helgen efter semestern, allt gick bra, allt var som vanligt. Idag har jag ätit lunch med min bror sen suttit och funderat om jag ska sälja en bildskärm och skrivbord på blocket. Men jag vaknade vid 1330 tiden så jag har inte varit vaken så länge än. Haft min stationära hårddisk på reparation och den var stendöd, om inte ens kunniga kan få liv i den så…….
Funderar på att torka av vardagsrums fönstret, det är uppehåll nu. Sugen på att byta gardiner. Har ni börjat med fönstren inför hösten?
Hoppas ni alla haft en bra dag!!!
Kram
#18 Fönster????? Hösten?????

/Maria
hehe flisan jag har sommar ännu hos mej.. Hösten finns inte ännu för mej. Jag behöver pusta mina fönster också. Men väntar tills jag har fixat köket. Då byter jag gardiner.
#19 Ja, jag torkar alltid fönstren när jag byter gardiner. Alltid gjort!!! Brukar göra det 2-3 gånger per år. Gud, jag kanske är ovanlig?! 
Men å andra sidan, vem är normal?! 
Nä Du är inte ovanlig flisan.. Fullt normal
.. Men jag känner dom som putsar mer än 2-3 gånger.
Känns frächare att byta gardiner när har putsat fönsterna
#22 Skönt att höra. Tycker det är mysigt att byta gardiner när årstiden skiftar, det blir som en ny tid och annat. Hösten är mys, ljus, värme. Köpte för något år sedan tre värmeljushållare i form av höstlöv som ska fram nu. Sen när hösten är över åker de in i skåpet igen. Men jag gillar dem för de är så mysiga.
Hej på förkvällen!
Nej..några fönster har jag inte putsat idag, det regnar alldeles FÖR mycket. Jag valde att shoppa, bra sysselsättning då det är dåligt väder. Köpte bl.a en väggdekoration med texten
" Välj Kärlek "
några ord att tänka på i höstmörkret 
Ha en skön kväll!
Vet ni vilken som är den vanligaste fågeln i Skåne i sommar?

Jo det är…. "Nederbirden"
Zabelle
Hehe zabelle 
# 27 Det var ju en söt fågel! 
Här röjer dom just nu för fullt undan skogen, där järnvägen ska dra fram om ca två år. Undrar vad alla fåglar tycker om det ? 
Ovanlig fågel du har i trädet, vad kan en sån heta?
Jag har en sån fågel med samma färg på mitt köksbord just nu.
Haha, vilka bilder
/Maria
#30 Grå lönnsångare kanske …..? 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Aha, det var nog ett troligt namn på den fågeln. Undrar vad min heter då? Blå knasgubbe kanske?
Ha ha vilka roliga djur du har Anders, jasså sjunger den också?
God afton 
Här har varit lite turbulent idag, både i väderläget och i familjen, barn som blev besvikna över förhoppningar som grusats med mera.
Själv har jag skaffat mig lite nya smärtor. Till de vanliga ledsmärtorna, har osannolika ryggsmärtor tillstött, som kommer av lågt blodtryck efter dialysbehandlingarna.
Utöver dem har också oklara buksmärtor uppstått, än så länge oförklarliga. Min fru säger att de inte är typiska för något hon känner till, så jag får väl se varthän det barkar med det. Det har ju gått ett och ett halvt år sedan hudcancerutbrottet, så det är väl dags för nåt nytt antar jag. Bara att bita ihop.

# 35 Så tråkigt att höra vad Du råkar ut. Borde väl räcka med det som är. Hoppas det löser sej till det bästa..att Du snart mår bättre igen. 
#35 Håller med Sisa och hoppas att det verkligen är något snabbt övergående. Du har väl nog som det är.
/Maria
#35 Hur mår du idag Peter, har det gått över?
#38 Tackar som frågar. 
Ja, kors i taket. Idag har buksmärtorna avtagit efter 3-4 dagar. Kanske var det någon "bug" som drabbat mig. Hoppas att det håller sig borta vad det än var.

#39 Håller tummarna.
/Maria
# 39 Håller också tummarna!