Stenåldersgympa
Stenåldersmaten är ju i ropet och nu kan man också börja stenåldersgympa. Det ser så roligt ut så jag blir nästan sugen på att testa själv 
Det finns till och med speciella kläder för dem som vill vara 100% 

Herreje säger jag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Såna skor har jag! Sååååå mycket skönare och lättare att springa "barfota" än med klumpiga joggingskor
Och i skogen är det roligt att hoppa mellan stubbar och stenar.
ja jag är faktiskt sugen på testa såna för jag älskar att gå barfota 
De är förvisso inte särskilt sexiga - men det är ju inte vanliga joggingskor heller 
Men är det inte svårt att pilla in alla tårna på rätt ställe?
Nej, det är inte speciellt krångligt alls. Bara man står upp och spretar med tårna så hoppar de på rätt plats
Har man "tåstrumpor" också så går det ännu lättare att få in dem!
aha är de dyra?
#5 De kan vara dyra om man köper dem från affär, upp till tusenlappen tror jag. Jag hade turen att få mina för 300kr från Ebay för någon hade köpt fel storlek
Se bara upp för de som säljer kopior. De är inte alls lika bra tydligen.
oj det var dyrt!
Helt klart värt det dock så länge jag slipper blåsor, stukningar, felbelastning och tunga löppass
Känner mig lätt och smidig som en fjäder i de här skorna och allt negativt som jag accossierade med löpning är borta 
Undrar vad är stenålders gympa för något? Jag själv har städgympa här hemma och ska snart tvätta. Svetten lackar av mej
kollade du inte länken. Där får man både förklaring och en massa bilder 
men annars har jag hört att vanligt hushållsarbete också är bra. om man gör det varje dag alltså…. typ dammsuga, torka golv och putsa fönster 
Tycket jag såg inte så mycket i länken Mer än att mannen beskrev lite. Men jag får gå in där igen kolla lite bättre
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# 10 Vem orkar göra allt det varje dag ? 
Ingen aning…. då går jag nog hellre ut och övar balansen på en trottoarkant (se länken i #0) 
Hehe nu har jag kollat hela, Var en del som jag missade. verkar vara roligt träna balansen. Nä städa dammsuga putsa fönsterna gör jag inte varje dag.
Men är det ingen som har fastnat för höftskynket…??? ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
nej inte för egen del.
men på en välbyggd hane så säger jag inte nej 
Stenåldersmat..vad är det ? 
Nu är ju ingen expert på den dieten men det går ut på man äter sådant som vi åt på stenåldern.
Alltså kött, fisk, skaldjur, ägg, frön och nötter. Lite frukt och bär tror jag.
Man tar bort salt, socker, mejeri och allt som är baserat på säd. Man menar att det är den maten vi är skapta för att äta.
# 18 Det är nog sant..men kanske vi tillagar den på ett bättre sätt nu, än man gjorde på stenåldern ?