Längtan
Jag har en stor längtan efter att få röra mej fritt..när jag ser alla personer som vandrar förbi i solen känns det trist att vara rörelseförhindrad, jag skulle vilja gå med dem..titta på blommor, hus och hav…komma någon vart.
Bara jag får operera mej någon gång!
Vilken längtan är din?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Längtar efter att kunna ha hund igen, får försöka ha tålamod, pensioneringen är ju inte så avlägsen, 1!/2 år
Det låter härligt Toya, en vän att promenera med.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
en lägenhet eller hus som jag kan kalla "mitt" och inte någon annans.
Jag försöker i möjligaste mån att leva i nuet och inte längta för mycket efter det som är utom räckhåll för tilfället….
Men jag längtar faktiskt till den dagen kommer då vi kan flytta till torpet för gott. Efter bara en vecka hemma i civilisationen efter semestern står det mycket klart för mig vart jag är lyckligast och mår bäst 
Har inge just nu som jag längtar efter, Förutom solen, Men nog fiinns där något,
Att få ett jobb
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh Cristine, jag förstår hur du har det. Jag har ju också ont emellanåt och saknar tiden då jag kunde röra mej ordentligt. Nu får man äta värktabletter och tänka sej för..
Annars säjer jag som Toyan..en liten hund att promenera med..pensionen är ju inte alltför långt borta! 
Jag längtar efter att känna mig som vanligt men men…det kommer så småningom hoppas jag.
Annars har jag inga större saker jag längtar efter. Vill nog också helst leva i nuet.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#8 Klart det kommer!!