Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 843 ggr
[MargaretaA]
0

Beslutsångest

Å ena sidan - å andra sidan…

Brukar du ha svårt att bestämma dig?

stina63
0

Ja de har jag maggan. Just nu stort beslutsånger. Ska jag flytta till lägengheten idag elle i morgon?

De händer mellanåt jag får.

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nej oftast inte.
Brukar ha ganska klart för mig vad jag vill och kan bli vansinnig på familjen när de inte kan bestämma sig ens med enkla saker. Om man frågar "ska du ha Te eller kaffe" och det ska funderas först håller jag på att tappa tålamodet. TystOskyldig

Zabelle   

[peter54]
0

Nej det har jag inte. Väljer rakt av och tar konsekvenserna vare sig det var rätt eller fel.

Glad

Vår pojke däremot har alltid svår beslutsångest och avstår ofta från att köpa något för att han inte kan besämma sig.

Cristine
0

Jag säger som Peter..absolut inte men blir vansinnig som Zabelle när andra inte kan bestämma sig.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Brukar inte ha det utan är ganska impulsiv. Ibland blir det bra och ibland inte men det är inget jag grämer mig över.

Gjort är gjort….

/Maria

[Sisa]
0

Jag med..blir vansinnig på andra ibland. Orkar bara inte diskutera, antingen bestämmer man sej och gör det, eller så gör man det inte!!!

Fel beslut..världen rasar inte för det!  Skrattande  och allt går att ändra på, nästan i allafall! Skrattande

[GunillaF]
0

Trots att jag är våg har jag nästan aldrig svårt att bestämma mig.

(Vågar brukar ha svårt att välja) Glad

[Pirkko,lino]
0

Jag har inte svårt att välja/bestämma. Först går jag åt höger, men om det inte känns bra. Då backar jag, och går åt vänster. Då vet jag allting för småningom. Glad

[MargaretaA]
0

haha ja nu har i allafall jag bestämt mig. Jag åker till torpet i kväll i stället för i morgonbitti. Då får jag njuta lyxen att vakna på plats Kyss

Nu smäller jag igen luckan på laptopen. Ses i kväll Skrattande

Fridaaaa
0

Ja i regel brukar jag det

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Nej!

Men igår slog det till! Köpte en en windstopper jacka som är bra nu till hösten innan den varamare jaktrocken blir aktuell. Och då uppstod tvekan om storlek M eller L !  Obestämd

Antingen M och bara ha en skjorta under och inte använda den så långt framåt vintern, eller L och kunna ha en tröja under och använda den lite mer.

Efter mycket funderande blev det en M!   Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

ettlitetalias
0

Oh jösses ja! Brukar försöka dra på det så att det "bestäms av sig själv" Flört

stina63
0

Japp jag bestämde mej jag flyttade hem till lägehetenSkrattande

aggeelin
0

Ibland har jag svårt att välja när jag har flera roliga saker att välja på. Jag är bra på att veta vad jag inter vill.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[MargaretaA]
0

ja det är jättelätt att veta vad man inte vill…. oj nu fick jag en idé till en ny tråd Skrattande