Matprogram
Tittar just nu på tv4+ jamie oliver matprogram. Men har ni tänkt på att det är väldigt många matprogram på tv som dom visar.
Frågan är hur många är det? Själv har jag inte kollat upp de. Men tycker ibland att det är matprogram i alla kanaler och flera olika på samma kanal.

jag gillar det för man få mycket nya tips och jag gillar ny mat och att testa mig fram 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag gillar det inte..tröttnar då det blir för många! 
De är många bra tips som man får till sej [via programen.](hells kitchen) Men de är lite många mellanåt.
Hittade denna sida på expressen där står det att under en vecka visades 74 matprogram i olika svenska kanaler
De är rätt mycket de
#3 Inte undra på att man tröttnar! 
Hehe ja sisa lite många program om mat, 14 program där dom dukade upp mat lagade hade sej visade på onsdagarna.
Undrar hur det har kommet så att det är så många program om mat i svenska tv just nu?
Av alla matprogram gillar jag Mobergs och Tinas mest! 
Kanske för att just vi svenskar köper mycket snabbmat, eller ? 
per moberg gillar jag han är så härligt. 
..och duktig på att laga mat! 
Jag tittar aldrig på såna program. De lagar aldrig någonsin mat som jag ens skulle stoppa i munnen under hot.
Vitlök till förb _ _ _ _lse i allting och är det inte vitlök så är det vinäger så att det blir surt och är det inte vinäger så är det selleri så att det smakar som gammal disktrasa luktar.
Ingenting för mig helt enkelt 
Hehe peter de låter som min pappa, De är bara vitlök i maten.
Jag ääälskar att kolla på matlagningsprogram! Fast jag hade lite svårt för Tina, trots att vi är från samma stad :P
Vet inte hur många..Men alldeles för många för min smak.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Matlagnings och inredningsprogram på nästan alla kanaler trots att man har många att välja på 
Zabelle
Jepp alldelse för många på en vecka så var det 74 olika matprogram på onsdagen var det 14 program som dukade upp mat.
Jag tittar mer på kockarna och miljöerna och maten blir en bisak. Min favvo är den engelske Hugh Farnley i "Det goda livet" eller vad det heter.
Sedan gillar jag Leila Lindholms program för hon har så himla fint omkring sig.
Maggan de är väl han som är i naturen och lagar maten? Eller så är det en annan engelskman
nja han har en egen gård där han idkar självhushåll vad jag har förstått. River Cottage heter den. han har haft många olika programserier därifrån.
"River cottage" och "Back to river cottage" är bland de bästa jag sett i matlagningsprogram.
Det handlar inte bara om matlagning utan livsstil och socialt umgänge. Helt underbar serie
/Maria
Ja de finns så många olika,
ja visst är det en härlig serie 
#20 Jag tycker inget annat program har kommit i närheten
/Maria