Designfavorit
Plasten betyder mycket för människor i vardagslivet.
Har Du saker av plast i ditt hem ?
Inte mycket plast här hos oss.
Däremot vår son är förtjust i plastsaker från 60-70-tal och det märker man även på Loppisar att det är inne.
Jag föredrar rostfritt när det gäller köksredskap.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En liknande haklapp som i #0 har jag till barnbarnen. Några plast muggar o plasttallrikar har jag också som anvönds vid utflykt.
Såna där plastbunkar och plasthinkar…plus återanvändning av byttor som det legat Turkisk youghert, glass osv…
Kom på att jag har ju plastlådor till lunchmaten
/Maria
Inte så mycket, plastburkar att lägga i rester i, den som bestiken är i, i bestiklådan och lite småsaker, men annars gillar inte jag plast så mycket:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
MAtlådor, mått, mugglas och saftkanna är det jag kommer på såhär på rak arm.
Ja just det ja…plastpåsar och plastburkar har jag ju också. Och vattenkanna i plast. Usch så mycket plast! 
Fryslådor lägga mat i ställa in i frysen, Sen spannar Men annars inte så mycket plast, Jo flisfiltar de är gjort av plast
Trädgårdsstolar, blomkrukor, vispbunkar, stekspade, silar, plastflaskor…det finns mycket!
Gillar ni inte plast ? 
hehe ja de har jag också trädgårdsstolar blomkrukor vispbunar plastflaskor silar 
Om ni tittar er runt..i rummet där ni sitter, är jag säker
på att där finns nåt av plast!
#11 Ja skrivare, tangentbordet, osv :)
Skrivbordsunderlägg, foppatofflor, galgar, tvättkorg, pennvässare, magneter till anslagstavlan, handkrämstub, modellflygplan, medicinburk…tror det var allt i detta rum! 
Snusdosa och penna
/Maria
Har massor av plastsaker. I vissa kastruller, grytor och stekpannor kan man ju inte använda metallföremål så då blir det plast eller trä.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jösses tänker inte på att man har så mycket plast hemma
# 16 Så mycket att man skulle kunna ha ett plast-party! 
Även dörrkarmar brukar vara av plast. plastparty Hehe
Eller Tupperware-party..har ni varit på sånt ? 
Ja dom kommer man ihåg. Tyckte dom var så tråkiga. Men den som man kan vispa grädde i Den är bra.
Tupperware är så dyrt..ibland går det lika bra med en plastbunke köpt på ÖB! Men vissa saker dom har är bra! 
Kommer ihåg som barn mamma hade den burken och skakade den så plötsligt så var det vispad grädde. Tycket de var så skoj häftigt. Sen hade vi dom till saft när vi var ute.
Ja dom var och är säkert dyra forfarande
ja.jag har ju det..
fast inte något
har varit på Party, men tycker det är så dyrt..Okej att det varar livet ut..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Sen vi började sopsortera har vi förvånat oss över hur mycket plast man slänger. 
Zabelle