Nakenscanner
En del länder har nakenscannner vid flyget där dom scannar hela kroppen. Vad tycker ni om de?
Känns väl lite obehagligt. Men mest obehagligt är ju att det verkligen behövs såna, att det finns såna människor som går ombord på flygplan med bomber och gud vet allt. Att man inte kan lita på människor. Så nog är det bra att det finns såna.
Mej spelar det ingen
roll det är ju inget foto man ser utan en silhuett.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inte bara de utan att de avger stråling också. Hemskt att det ska behöva användas. Men kommer nog vara mer vanligt framöver även i samhället. Kanske till och med för att kunna komma in i vissa affärer och arbetsplatser
Jag har inte varit med om de för det var ett tag jag var ute och flög. Så jag vet inte hur jag hade reagerat, Men om jag känner mig själva så tror jag inte jag hade brytt mig om de utan ställt mig snällt där
Jag föredrar nog att dom scannar mig än att bli kroppsvisiterad
/Maria
Hehe humlan där säger du något,,, Håller med dej om de hällre scanner än kroppsvisitering
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det gör mig ingenting. När jag gått igenom har dom glömt hur just jag såg ut
En sån scanner visar ju inte kroppen som man möjligen föreställer sig. Bilden liknar mer en röntgenbild än en nakenbild.
Har stått lite om just de i tidningarna. Där folk är upprörda över de att bli schannad.
Min mamma brukade skoja om någon flicka som sa (om parfym) bra att den finns men synd att den ska behövas!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tycker det är bra!
Men jag slipper!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Har inga problem med att de skannar, de gör bara sitt jobb för allas säkerhet.