Måla?
Åh, jag är inne i en period när jag bara vill måla hela tiden! Skita i jobb, skita i plikter och disk och tvätt och bara måla!
Hur är det med er, målar ni? 
Så har jag de också får perioder mellanåt, Mitt nästa projekt blir köket som jag ska måla om. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Väggar och möbler är nog det enda jag brukar måla.
Njaa, föresten…jag målar vår landskapsblomma (Styvmorsviolen) på trägrejjer och glas också
och lite kurbits när andan faller på.
Vad härligt att komma in i en period. Jag vill börja måla, men det tar som stopp ://
Jo, nån gång målar jag en tavlis, och någon gång kan då vara år emellan.
Jag gillar att måla,ibland
eller bara låta penseln,(palett-)knivar,kroppsdelar o annat leka på duken :- )
Jag försöker locka in mig i en period,satte upp en "större" duk igår
och ..bara började
en massa duttar/prickar i olika färger,
inte så mycket tanke ..än(?)
mer *känsla* …………………
Jag är nyfiken på vad det kommer att bli
vissa tendenser kan jag ana/se ..
men,men..vem vet :- )
penke
#0 Trodde du ville måla tavlor! 
Målar bara väggar just nu.. Men är tyvärr för kritisk för att måla tavlor. =/ Kan liksom inte bara måla blir det fult blir jag sur och struntar i det.

Vid dessa tillfällen sätter jag mig ner på en stol och väntar tills anfallet går över 
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
Så här blev tavlan
Inspirerad av ett landskap från en dröm jag hade imorse. Måste dock påpeka att landskapet i drömmen var enormt vackert och storslaget. Sådär otroligt som inte går att beskriva.
Det liknar ett landskap som jag brukar ha i mina drömmar ibland, vilka härliga färger. Jag målade många tavlor förr.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
# 8 Så det var en tavla du målade i allafall..så vacker! 
Ett….Fint Tavla.
jag målar nog hälldre än bra ""jag. O det är väggar o möbler jag försöker mig på..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Ingen dålig tavla det där, har haft funderingar att ge mig på en sån där "Hobbex-tavla" med färdiga fält som man fyller i med färg, men det har inte blivit nåt av med det så jag fortsätter väl att måla flygplan, stridsvagnar och annat smått och gott
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
*8 Wow tjusig tavla du har målat.