Sommar läsning
Innan läste jag rätt mycket. Men de har jag kommet ifrån nu.
Läser ni mycket böcker?
Om.
Läser massor i perioder och är inne i en sådan period nu
Det blir lätt en bok om dagen då jag tyvärr läser ganska fort.
/Maria
Jag kommer inte igång alls. Men får se om jag hittar något bra, Har du tips om bra böcker som du gillar?
#2 Har nyss plöjt igenom Jo Nesbös böcker som jag gillar. Han är norrman och stavar sitt efternamn med norskt ö (som jag inte har på datan)
Sedan har jag läst Mari Jungstedt och Helene Tursten.
Mons Kallentofts "årstidsdeckare" gillar jag också.
Hittar jag en författare jag gillar så brukar jag läsa allt som denne har skrivit.
Just nu är det deckare som du gissat. Trevligt med lite mord och spänning i sommarvärmen
och lättläst…
/Maria
Tack för tipset humlan. Ska kolla igenom de vad det finns, Bra med lite tips
Läsr knappt alls hehe hittar aldrig böcker jag fastnar för 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag brukar handla på Adlibris på nätet. Där kan man läsa lite om böckerna också.
/Maria
Perioder.
Fast nu var det länge sedan. kommer inte till ro, tycker jag,,
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja de är nog så man kommer inte till ro. Läst väldigt mycket innan, Men nu nä Men de är nog dags igen, Bara jag hittar något spännande att läsa
Är även jag periodare, har lätt att börja en bok men inte att avsluta den >< Vilket kan vara väldigt irriterande ibland "/
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Bokslukare. Förr var det mest romaner men nu är det mera sånt som vissa anser vara hokuspokus 
Hokuspokus böckerna är bra…
japp 
Jag läser mycket böcker och läser fort. Precis som humlan läser jag ofta minst en bok om dagen. Det är olika beroende på vad det är. En dag i Grekland läste jag med lätthet 800 sidor - andra blev det ca 450 sidor - jo, jag gjorde en massa annaat också
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag läser i perioder, alldeles för lite och sällan numera men jag fastnar inte lika lätt i böcker längre. Läser dock allt av Dan Brown även om jag inte gillar den sortens böcker i vanliga fall men det är något speciellt med hans sätt att skriva. Har i flera år försökt ta mig igenom Grottbjörnens folk och första boken läste jag på 2 dagar och är nu på fjärde som dragit ut på tiden med över 2 år.
Har dock fastnat för Sara Lövestams bok Udda och väntar på att jag ska känna att jag har råd att köpa hennes andra bok, den första läste jag på 4 timmar och blev så ledsen över att den tog slut, hade kunnat sitta med näsan i den boken i veckor om den bara varit längre. Om någon har tips på liknande böcker så vill jag gärna veta.
Har väntat länge och hoppats att ett läsil ska komma över mig så jag fastnar i någon av dom böcker jag har påbörjat och drar mig bort från datorn..
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.