Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 664 ggr
stina63
0

Fotografier

Kom och tänka på innan så framkallade man foto sattes sen i en fotoalbum eller la dom i en låda.

Idag sätter vi in dom i datorn och har dom på en CD. Ibland så tänker jag att man kanske skulle börja framkalla fotona igen.

Hur gör ni med era bilder? Framkallar ni en del av fotona som ni har fotograferat?

Emo
0

Printar ut dem

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[walkinbeauti]
0

Absolut,gillar inte att bara ha dom i datorn utan vill kunna bläddra i ett album på gammalt hederligt vis.Det blir inte samma sak att se på datorn och sen kanske släkt och vänner vill bläddra ibland.

Men några bilder ligger i datorn som jag inte hunnit skriva ut.Glad

stina63
0

Ja det blir inte samma sak om man har dom i datorn. Sen är risken att alla bilder försvinner för en. Tänker om 50 år framåt . Då finns inga bilder kvar kanske

[walkinbeauti]
0

Exakt sen om datorn helt krachar så står man där så det gammla hederliga behövs trots fin teknik Glad

stina63
0

tänker idag så fotar jag väldigt mycke. kameran går i ett mellanåt. Tänk om jag hade printat ut alla dessa bilder eller valt ut dom som jag vill. Ett minne i livet, Får nog skaffa färgpatroner till skrivaren snart

[LucyInTheSky]
0

Framkallar och sätter i album. Vill bläddra i album och visa bilderna inte på datorn.

stina63
0

Så skönt då är det bara jag som låter de vara i datorn och lägger in på CD.Skrattande

Maria
0

#7 Du är inte ensamFlörtSedan jag lärde mig att lägga in foton på datan och jag skaffat digitalkamera så har det inte blivit några "papperskort"

Sparar fotona på en extern hårddisk också.

Alla våra gamla resor har vi i album dock.

Min son har börjat beställa papperskopior av sina tusentals foton så jag har en känsla av att unga kanske gärna vill ha album som förr.

Lite retro…som är så populärt.Glad

/Maria

stina63
0

Jag lägger in på en extern hårdisk. Och har rensat bort väldigt många bilder på datorn.

Tror de kommer tillbaka igen att ha fotoalbum För de är lite extra mysigt att sitta titta på fotoalbumGlad

Fridaaaa
0

Har mina på dator/USB samt cd-skivor.

Men funderar på att framkalla några bilder :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.