God Morgon 2 Augusti
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon ANNIA och alla som kikar in under dagen.
Vilken härlig bild!
Ha en bra dag allesammans!
Godmorgon ANNIA och Gunilla.
Du är en nattuggla ANNIA
Vid den tiden var jag uppe och kissade.
Det är ett väldigt disigt Göteborg idag men varmt och fuktigt.
/Maria
Godmorgon,
både morgonpigga och nattugglor..jag är nog både och numera!
Fint väder också här, men visst känns det att hösten smyger sej på.
Önskar Er alla ännu en fin dag! 
#4 Vad är det på bilden?
/Maria
#5 Tallört, en av våra få växter som saknar klorofyll. De brukar finnas på mina kantarellställen.
De ska främst växa i tallskog, med det har inte "mina" lärt sig, för här växer de mest i granskog! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Vilken härlig dag! Solen skiner och det ser ut att vara badväder idag också. Igår eftermiddag var jag med en kompis till en sjö i Kilsbergen och badade. Jag har sällan sett så mycket folk på en badstrand som där i skogen 
. På kvällen var jag i stadsparken och dansade zumba tillsammans med ett hundratal andra, roligt! Nu sitter jag ute och äter frukost och njuter av dagen. Sommaren är härlig!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God förmiddag 
Här är varmt och kvavt. Tidigare var det lite mulet och disigt, men nu är det soligt.
Jag har börjat med tillverkningen av en ny sågbock idag eftersom den gamla har gått ur tiden. Som vanligt använder jag gammalt spillvirke, mest för att jag inte äger någon navare för att göra ben/horn-hål med. Det blir lite roligt tillpassningsjobb. Vi får väl se om jag lyckas få till den som jag tänkt mig.

Än finns det borstnejlikor kvar, men snart är de också överblommade
God morgon alla!
Här var det varmt redan kl 6, så jag har korsdrag inne. Idag får jag arbeta ensam för dottern ska bort.
Önskar er en bra dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#8 Har du borstnejlikor kvar! Mina är utblommade för mer än tre veckor sen och nu står de där och ser tråkiga ut (har klippt ner blommorna)
God morgon på er alla.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#10 Ja de står i skuggan bakom vedboden, men de börjar ta slut nu. Jag antar att du bor avsevärt mycket längre söderut än jag som bor i nordvästra Uppland.

#12 Mina står i söderläge -- och jag bor i Örebro - jag tror att vi har zon 4-5 här. Det påstås att det är så blåsigt här så vi har antagligen zon 4
#6 Vilka roliga
Då har jag lärt mig något nytt.
/Maria
ANNIA o ni alla Hejj.
Ja dagen började bra här….Inget "Internet"" Ve o fasa…Skulle vara på Vårdcentralen kl 8 o lämna lite blod. Sen så skulle jag göra MR röntgen i dag, o fick inte ät dricka röka från kl 9- Röntgen gjordes kl 13, 00. jag har blivit en riktig mes…Tyckte den var jobbig o inte blev det bättre av dom fick av bryta två gånger för dom trodde att jag hade meta i trosorna, andra gången så drog dom ner dom o konstaterade att det var något som var i buken-spännande-undrar vad det kan vara. Nog om mig o mina problem..
dagen började här med Dimma. Man såg vattnet i luften..Sen så kom solen o värmen. så nu är det varmt…Ja det är väl meningen att det skall vara varmt..
Vilka fulingar Du har Anders Säger som Humlan nu har jag läst något nytt..
Tjing på er o ha de bra alla…
Lena..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#15 Vad struligt chic
Hoppas att röntengsvaren är positiva.
/Maria

God middag!
Vackra bilder ni bjuder på, varmt och kvavt men på jobbet rätt behaglig temperatur.
Hoppas prov och röntgensvar är bra chik.
Ha en riktigt fin kväll allihopa.
Gokvälls
Nu har jag jobbat färdigt, Efter jobb cyklade jag hem till en väninna och fikade, Sen upp till lägenheten kollade den.
Efter de for jag till stugan började kasta trädgårdsafall som vi har nu som vi kan kasta som sen hämtas. Efter de fick jag klippa gräset. Nu sitter jag är och är hungrig. Tror jag ska äta en pizza idag. Känner mig värd de
Ha en skön tisdag
God kväll
Hade kalas för pappa igår, så full gång hela dagen plus att jag jobbade hela dagen först :)
Sedan idag krånglade den stationära datorn, men vi har fått igång den igen. Trodde alla mina bilder skulle raderas men det gick att rädda! Så nu på torsdag när jag får pengar ska jag köpa cd-skivor och föra över bilderna på så jag slipper oroa mig :D
Ha en fortsatt trevlig kväll :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Stina ""Det är du värd-En pizza..
Toyan o Bumbleboo..Tack hoppas jag med..
Toyan O ni andra som jobbar-Huva mig vad svettigt..
Frida.Dator krångel Är jobbigt..Roligt med kalas..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack chik jag har ätet en pizza också.. Nu äter jag lite efterätt, Lite godis
God kväller eller god natter vart ni nu "befinner" er. Här har det varit fint större delen av dagen, blev mulet på kvällen så trodde det skulle bli oväder men inte blivit nåt.
Har "städat" mina datorer idag med diskrensning och defragmentering och sen installerat ny version av antivirusprogrammen. Så gjort lite annat medan datorerna arbetade.
Visst är jag en nattuggla. Det är ju bästa tiden.
Chik du har då haft en riktigt "trevlig" dag idag.
Frida du kanske ska köpa en extern hårddisk och även usb-minnen istället. Lite lättare att föra över till såna än skiva och dom brukar funka i andra datorer. Brukar få plats mer på såna än skivor. Visst dom kan strula dom också, men.
Hoppas ni får en fortsatt skön kväll ni som fortfarande är kvar uppe.