Solen är här
Är så glad för solen tittar fram nu., Läst i tidingen att i skåne har det regnat mest i hela sverige under juli månad. Lund leder med 160 millimeter. Falsterbo har bara fått 140.
Så nu ska jag ut och sola mig i trädgården,, får passa på när den är framme. Vet inte när den kommer fram nästa gång
Här i Blekinge, eller i alla fall på Kronobergsgränsen, har nog kommit minst lika mycket. Har regnat jättemycket här. Rena skyfallen 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Här, i närheten av Gislaved, har det bara kommit 50 mm i juli! Men bara en halv mil härifrån hade det säkert kommit 150 mm, så skurarna går olika.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 0 Sol stina.
Då kommer jag med tåget, här regnar det och är grått.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Nu regnar de. Bara de att när det regnar vill jag ha regnkläder på mig. Men de kan man inte för då svettas jag ihjäl.. Nu regnar de igen,,, Katten också
Skurarna går lite olika. Ibland så regnar de ena sidan av Malmö solen skiner på andra sidan Malmö
. De tycker jag är häftigt när sådan händer.
Vilken skillnad Ander på en halv mil avstånd.. 50 mm och 150 mm
Vi har inte fått mycket regn i juli, runt 30 mm skulle jag tro.
Idag har det varit jätteskönt väder, mulet lagom varmt och lite vind som svalkar.
Nu på eftermiddagen har solen tittat fram, så nu är det varmare och kepsen måste på.
Här är kvavt som attans.. Tog på mig regnjackan för det regnade, Men den fick jag ta av mig. Fick bli blöt om håret ändå, Svetten lackade av en. Känns som åska i luften,
solen tittade fram en stund men sen försvann den igen,
Så ann,, undrar tog du tåget till malmö? För det började regna
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här har solen bara tittat fram en liten stund idag..men det är kvavt, som attan!! Tycker hela sommaren varit kvav! 
Oj solen tittar fram igen.
Gick en snabb runda med Lillan (hunden) innan, var svettig när jag kom tillbaka och jag blir aldrig svettig annars, och det var pga det kvava luften. Hoppas på åska i natt!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det har varit ordentligt varmt i Göteborg idag. Tur att det fläktade lite.
Min man och bror bygger altandäck och de svettades så det rann utanpå T-shirten.
/Maria
Får nog säga att vi har haft väder som har varit rätt okej.
Regn o varmt o så har solen kommit fram o då har det blivit så varmt…Men regn har vi fått..
Nu har vi sol i skrivandets stund, o varmt 29+.
Lena.P är jag i verkliga livet.