Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 452 ggr
[Sisa]
0

Kläder

Något Du skulle vilja ha på dej, men aldrig vågat ?

Accessoarer..finns det några Du inte klarar dej utan ?  Kyss

Karmatarerskanise
0

JAg skulle vilja ha läder och lack på mig någon gång. Någon riktigt snygg korsett och en snygg kjol och läckra stövlar.

Något jag inte klarar mig utan är solglasögonen.

Fridaaaa
0

En tröja som liknar en korsett, rädd att det ska se "slampigt" ut (ursäkta ordvaletTungan ute)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
0

Inget jag kan komma på, dock finns det ju en hel del kläder som jag gillar på andra men som jag själv inte skulle passa i.

Namiko
0

Jag kan inte komma på något som jag inte har vågat ha på mig, har haft så många olika stilar att allt jag tycker om har passat in nån gång.

Använder sällan accessoarer men jag tror att det kommer förändras när jag efter flera års längtan äntligen skaffar mig en hatt.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ni skriver läder, lack och korsett! Skrattande  Nu ska jag vara lite gammalmodig, men jag skulle någon gång vilja bära Sverigedräkten! Flört

ettlitetalias
0

Jag vill också ha en folkdräkt! Och en riktigt fin filmstjärne-klänning från 40 eller 50-talet Skrattande

Accessoarer är bara min ring och min väska.

stina63
0

Skånsk folkdräkt har jag inte haft på mig provat. De hade varit fästligt att prova.