Nattugglor!
Sitter och skriver lite på iFokus innan jag ska kolla ett avsnitt av Buffy och vampyrerna på DVD
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har umgåtts med dottern och mågen tills för en stund sedan. Satte mig här en stund nu när de gick till sängs. Ska strax ta hand om diskbänken. Sedan blir det sängen för mig också!
Ja säg det…jag väntar på att sömnen skall innfinna sig.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag ska jobba imorgonnatt och vill sova länge imorgonförmiddag! Så jag försöker hålla mej vaken en stund till! 
Jag är inte trött, så jag sitter här. Ska snart lägga mig och läsa.
# 5 Vad läser Du då ? 
Precis börjat på en ny bok som heter Deluxe av Anna Godbersen.
Ingen bok jag hade valt i vanliga fall, men böckerna börjar ta slut här hemma, och den verkade bäst av de som finns kvar :P Snart dags att införskaffa lite nytt blod till bokhyllan.
Bland det bästa som finns..att läsa en bra bok! 
jadu man har väl vänt på sommardygnet. Blir filmer och anime^^ Och mycket böcker som får hålla mig sällskap om nätterna;P
Sen får man ju sällskap av kissekatterna^^
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
#8 Absolut!
Är en nattmänniska och alltid varit. Så jag går inte i säng förrän nånstans mellan 4 och 5. Efter midnatt så blir det mest vid den bärbara som jag har i vardagsrummet så tittar på tv samtidigt.
Men har ju "tur" att jag är förtidspensionär så har inga tider att passa. Under tiden jag jobba så under ett par år så hade jag sån tur att det var så mycket jobb att jag kunde jobba ständig natt.
Satt och började höra konstiga ljud ute, precis som om någon grät. Jag tänkte att det hade hänt något allvarligt och gick ut och lyssnade, då hörde jag det igen, ett hemskt jämrande. Nästan spöklikt.
Men SEN kom värsta skriken och fräsningar! Och jag såg två katter :P
Katter är skrämmande djur! 
Nina vet inte hur du bor. Men även räven kan ge konstiga ljud ifrån sig så man undrar vad det är.
#13 Bor i en stor stad.
Men nu hörde jag ju och såg katterna när dom började bråka :)
Ok. jag bor i hus och har relativt nära till skog så ibland är jag osäker på om det är en räv eller katter.
Förresten OT för den här sajten. Såg din tråd på relationer. Kika på hennes blog.
Vems? Har rätt många trådar :P
Jag är oftast uppe för att jag har värk och nu är det min vänstra höft som har sagt upp sig ifråga om funktion men inte ifråga om att göra sig påmind i form av smärta iiiiiiiii 
TAck :) God natt!
Skönt att man kan kolla in på LK om natten..då man inte kan sova och sitter uppe och ugglar.
Här kan man träffa andra Nattugglor! 
Har haft en kompis hos mig hela dagen o sitter o tittar runt på datorn på olika sajter.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Så det är här det händer???
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här finns en nattuggla (snigeln) .
God natt Sisa. 
God Natt Pirkko..sussa gott, när Du nu tänker göra så 
Tror jag ska ta lite kaffe innan läggdags!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#27 Hahaha…en till som gör som jag. Men vi är nog inte många som tar en slurk innan sängdax. De flesta får inte sova om de dricker kaffe för sent. Jag är tvärtom!
Suss gott allesammans när ni lägger er!
Det där med kaffe, här är en till. Jag kan dricka hur mycket som helst hur sent som helst utan att det spelar nån roll.
Läste nåt för bra tag sen att dom som drack runt 3 koppar kaffe på en dag fick den där extra "kicken" om dom drack flera på en dag och/eller sent på kvällen. Men för "kaffetunnor" spelade det ingen roll.
Här kommer en till som sitter med kaffemuggen
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag ska dricka Ramlösa nu men borde gå och lägga mig 
Natti natti ALLA nattugglor! 
Natti Sisa! :)
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Natti natti säger jag med
God natt med er och sov så gott!