Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 576 ggr
[Sisa]
0

Pengar

Kanske ett känsligt ämne att prata om ?  Pengar är ju bara värda nåt, då dom används!

Hur använder Du dina pengar..och vad är värdefullt att lägga pengar på ?  Glad

Lorita
0

Just nu så håller jag på att återställa gårdens mark till ursprunget, naturbete det kommer kosta och kräva mycket arbete. Det kommer växelbetas av mina hästar och mina nya får, klövjöfår en utrotingshotad almoge ras.

Förövrigt är det våra barn, djur, hus och nostalgibil som får de pengar vi lägger på nöje.

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Maria
0

God mat och hemmet är en prioritet.

Gärna någon resa om det skulle räcka.

/Maria

[peter54]
0

Å jag har inte många spänn över när min del av levnadskostnaderna är betalda. Jag lägger några hundra på min bil och några hundra på mina djur, sen är det slut.

[LucyInTheSky]
0

Jag får inga pengar alls förtillfället.. =/ Inte en krona. Men Rasmus och jag har sen dag ett sett våra pengar som just våra. Inte hans och mina. Så vi klarar oss.

I början hade han ingen inkomst men det hade jag så då användes min lön.. Nu är det tvärt om.

Men efter räkningar finns inte så mycket pengar kvar. Vi äter gott, unnar oss något spel till datorn ibland eller en bra bok, lägger lite på katterna med och så.

Anders 50
0

Lägger pengarna på det som behövs för att jag ska ha det bra! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Ungefär  som anders skriver så lägger jag dom där jag behöver de för att må bra. Har två ställen så där behövs lite. sparar till de jag behöver. Men slösar även mellanåt.

Bybo
0

Räkningar och mat. Men, försöker unna mig och barnen med nåt lite extra ibland