Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 284 ggr
Cristine
0

Önskan

Vilken är din största önskan just nu?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

För egen del att jag kryar på mig.

För Norges del och vi andra att detta fruktansvärda som hänt var en engångsföreteelse av en ensam galning och att det inte ska generera någon upptakt för andra galningar.

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tänker bara på mej själv och säger..att köpa en husbil! Skrattande

[peter54]
0

#0 Menar du realistisk önskan eller ren fantasi?

Mina önskningar är mer eller mindre alltid fullständiga utopier, men en mer realistisk sådan skulle väl vara att frugan slutade att oroa sig så mycket för att barnen ska vakna om vi gör annat än sover i sovrummet, så att det blev nåt nån gång. Skäms

Orealistiska önskningar har jag många fler än vad de goda feerna vanligen medger …

Fullt frisk kropp, , fötterna tillbaka och likaså potensen, 10 miljoner på kontot och en garanti för att jag orkar leva för fullt i livet tills jag blir 100 …

Skrattande

#2 Sisa, vet du att husbilarna just nu är trafikpolisens bästa kassako? De har enormt stort lastutrymme, men de flesta som kör dem har bara B-kort och eftersom bilarna är byggda för att klara 3,5-tonsgränsen, tål de inte mycket last innan den gränsen passeras.

Jag läste att 9 av 10 husbilsägare kör för tungt Flört

Cristine
0

#1 Men se..då är vi två.

#2  Sisa husbil skulle jag också vilja ha.

#3 Både och går bra. He he problemet är mycket vanligare än man kan tro!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 3  Jag vill ha en liten husbil..lagom för två, utan en massa extra utrustning och lastutrymmen. Jag vill åka i Norge och kanske söderut över Alperna..då får det inte vara stort och krångligt.

Dessutom har han jag lever ihop med alla bokstäver på sitt Körkort..han kör och jag slipper vara orolig Skrattande

Tänk..så mycket man får se om man åker runt i Europa i en husbil..mycket bättre än att flyga till ett och samma ställe!

Nästa sommar kanske.. Obestämd

stina63
0

Att min förkylning försvann och jag kunde andas normalt. Ja sen att solen tittar fram igen.