Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettegna-upplevelser-egna-önskningar
Läst 719 ggr
Fridaaaa
0

Sorg

Hur hanterar ni sorg?

Idag förlorade vi en sann vän. Lillans (vår hund) helsyster (ifrån en annan kull) avlivades idag pga ålder av 7 år, och sedan mådde hon allmänt inte braGråter
Var min svärmor som ägde henne, så träffade henne nästan var dag, senaste 2-2½ åren, känt hunden i ca 3½ år.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så tråkigt, Frida..inte lätt att råda här. Gråter

Det är nog bara att försöka acceptera, att tillåta sej själv att vara ledsen..tänka på att hon har det bättre, där hon är nu. Hon slipper lida och vet Du..ni kommer nog att mötas en dag igen. Kyss

Kram, ljus och värme från Sisa.

Fridaaaa
0

#1 Nej det är sorgset, dem bestämde sig igår för att ta bort henne, veterinären hon hade pratat med över telefon rådde henne med till det Rynkar på näsan

Kram på dig

stina63
0

Stackare Visst är det sorgligt när någon dör och sen inte finns med oss. Men sorgen måste bearbetas, Prata ut allt gråt prata. Bra man har någon som man har förtroende för kan sitta och prata ut

Kram till dej FridaKyss

Cristine
0

Det är hemskt när en vän försvinner, sorgen blir stor men man får också försöka tänka på henne. Det har nog inte varit roligt för den lilla att måsta leva vidare.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Täbker på er..

Sorg! för mig är så olika från dag till dag o från vad som har hänt..

I min värd så finns det inga riktlinjer. Utan var sak får ta sin tid…

Sen så är det ju en fördel våra djur har…De får hjälp o komma över o behöver inte lida så som många människor får..

För vi kommer ju alla till den punkten…

Så Gråt o skratta o prata om o med hunden..

Lena.P är jag i verkliga livet.

flisan708
0

Får beklaga sorgen, det är inte lätt när någon man tycker om går dör. Sorgen måste få ta sin tid man ska igenom sorgeprocesen med alla dess steg. Låt det få ta den tid du behöver. Kan tipsa dig om en hemsida www.sorg.se , den handlar om sorgebearbetning.

Kram till dig!!!!

Fridaaaa
0

Tack till er alla för erat stöd. Det känns bättre och bättre för var dag, har haft mycket annat att göra, då har man inte gått och grubblat.