Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 706 ggr
[Sisa]
0

Konsert

hör kanske sommaren till för många!

Har Du sett..eller ska Du se någon stor artist ?

[peter54]
0

Nä jag har inte varit på koncert sedan jag var 30, det känns inte intressant längre. Det är som om jag inte vill ta det jobbiga med trängsel, dålig luft och värme för att få höra någon artist.

Cristine
0

Nej jag orkar inte med dessa folksmmlingar, den enda jag skulle gått på om jag haft råd är när Metallica var här, men det är väl lika bra att jag inte kunde för ungdomarna skulle trott jag gått vilse.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[LucyInTheSky]
0

Största jag varit på var Paul McCartney på Ullevi 2005.. WOW säger jag bara.. Helst hade jag ju velat se Beatles men jag är för ung så hade ju inte en chans då de var stora och nu går det ju inte =( Men Paul var awesome! Jag och min syster hade verkligen jätte kul den kvällen.

Sen har jag sett: The Ark, Håkan Hellström och Liverpool spela.

Maria
0

Trots att jag är storstadsbo så var det länge sedan.

Otroligt nog ska Prince till Slottskogen på "Way out West" i år och honom hade jag velat se.

Tidigare bodde vi på spottavståd från Slottskogsvallen så jag har suttit på balkongen och lyssnat på massa koncerter.

Hade gärna velat gå på Metallica också.

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Otroligt nog säger jag med..Tom Jones kommer att uppträda fem kilometer härifrån i augusti. Jag gillar inte honom, men han är ju en stor artist..så för den sakens skull så! Förvånad

Cristine
0

#5 Han är mycket bättre nu än när han var ung (och snyggare) fast han är gammal.Förut gillade jag honom inte alls.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkko,lino]
0

Konsert..jag har varit på många, och sett/lyssnat olika typ musik under mitt liv.

L.Pavarotti är väl mest kända artist som jag har sett/lyssnat. Men jag har sett/lyssnat flera mindre kända som t.ex Helmut Lotti. Honom har jag sett/lyssnat tre gånger. Sedan fick jag nog av honom. Skrattande

chik
0

Var på Diggeloo i går. Dom var i Ullared. så mycket folk o så mysigt o Vilka artister så bra.

Fint väder o så har man stolar o sin egna picknick korg med sig. så sitter man o myser.

Börjar kl 19,00 o slutar ca 23,00 så man får valuta för pengarna..

Ni kan se lite här

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GalinaO]
0

Swedev rock kanon

[Sisa]
0

# 8 Diggeloo ska jag se på fredag! I Dalhalla..något att se fram emot alltså Cool

AnnL
0

Har inte varit på konset sen jag såg Diggeloo för ett par år sedan i Båstad.

Men den bästa konsert jag någon sin varit på var när jag såg Celine Dion i Köpenhamn för många år sedan.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

flisan708
0

I sommar har jag inte varit på någon konsert. Av de jag sett och den som jag minns mest är Celine Dion på Globen 1996, det var magiskt. Den kvinnan kan sjunga så man ryser.

AnnL
0

# 12 Kan bara hålla med. Vilken röst.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

flisan708
0

#13 Hon är helt otrolig sen minns jag hur hon lekte med rösten under konserten. Ryser när jag tänker på konserten, man fick gåshud.

Ett ställe jag kan tipsa om att se konserter är Dalhalla utanför Rättvik, det är något speciellt när musiken spelas i stenbrottet.

stina63
0

Nä har inte varit på konsert i sommar. Var nog ett bra tag sen jag var de.

[Sisa]
0

# 12 # 13

Henne skulle jag oxå vilja se..och framförallt höra live! Kyss

Bybo
0

Naaaej tyvärr. Skulle vilja gå på någon av festivalerna. Sonen och jag ångrar oss, att vi inte åkte på System of a Down då de spelade i Göteborg i Juni :((

KaiPon
0

Har varit på ett par konserter i mitt liv, sen om dom banden/artisterna är stora beror väll lite på vad man menar Flört

De konserter jag variit på hittills är Cinema Bizarre 2008 (Har jag för mig att det var Obestämd), An Cafe 2009, abingdon boys school 2009, LM.C 2010 och Miyavi både 2009 och i år.

Men den största artisten kommer bli Gackt i augusti. Det ser jag verkligen fram emot, det kommer bli så underbart!

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Maria
0

Jag har ett konsertminne (100 år gammalt) men det var när jag och min bror såg Cat Stevens på scandinavium innan han blev Yssufnågontig….och muslim.

Såg honom på TV nyss hos Skavlan med stort skägg och jag kände bara igen ögonen men han ska börja sjunga igen tydligen.

Jag tyckte han var jättebra på sin tid.

/Maria