Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 721 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 9 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag varit borta några dagar och tittar in först nu så här på nattkröken, skriver jag morgontråden. Jag hoppas Ni alla har det bra och att Ni får

En Härlig Lördag!

chik
0

Hej Sisa. Du bara jobbar ..Hoppas att du har fått sova gott, o vaknar till en strålande dag..

God dagens alla. Ja här lyser solen på oss..En knallblå himmel..O i går som det regnade o var så mörkt. Ja naturen vet man alldrig vad den har till en.

Fin dag på er alla….

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Godmorgon

Idag är det så skönt ute. Härligt värme ute som det är här inne. Skönt solen har kommet tillbaka igen.

Ser att mina sommaräpple är snart mogna. Lite lite till så kan man äta dom

Ha en skön lördag…

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon

En bra stranddag blir det!Skrattande Iväg det bär!

[LucyInTheSky]
0

Hej på er..

Bara en vecka kvar nu och jag är stressad och nervös som jag vet inte vad. Men gift ska jag bli på något vis ;)

Det mesta är köpt och planerat men sen gäller det ju att få med sig allt till lokalen och så med.. Huua.. Kommer vara en hyperventilerande Emma nästa helg. Yisses..

stina63
0

Så underbart Du ska gifta dej Lucyinthesky. Grattis i förskottKyss

[Sisa]
0

# 1  Du låter som min syrra.." Du bara jobbar " säger hon med! Flört

Men nu har jag semester och njuter av lediga dagar.  Cool

Ha det bra, Chik! Kyss

Fridaaaa
0

God förmiddag

Strålande solsken idag! Trodde jag skulle ha träningsvärk idag efter ridningen igår men det blev inte så  hihi kanske kommer ikväll? Hmm lär jag nog märka :=)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

# 7  Ser härligt ut, Frida! Glad  Har Du egna hästar oxå ?

Cristine
0

#4 Lucy!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

#8 Tack ^^, Min pojkvän som har fotat. Nej hade jag haft råd hade jag haft en egen häst men det lär dröja :) Rider denna hästen ca 2ggr/vecka nu. igår var andra gången jag red henne :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Godmiddag!

Sol ute och sol inne….Allt väl här…

Ha en bra lördag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

God eftermiddag Glad

Här är varmt och soligt. Jag har haft stor rantafej hos de mindre ormarna idag och fotat dem lite också.

Vår 8-åriga dotter har haft ridläger den här veckan, men det är ganska nära, bara 15 km bort, så hon har inte sovit kvar och det har ingen av de andra tjejerna heller.

Igår fredag skulle de som ville sova kvar på höskullen och det visade sig att alla 6 tjejer ville göra det. Vi var lite fundersamma om hon skulle klara av det eftersom hon vid samtliga övernattningsförsök hos kompisar hittills, ringt vid midnatt och varit ledsen så att vi fått hämta hem henne.

Min fru var nojjig igår kväll, men jag sa att så länge vi inte hör något är det bara bra. Det har tydligen gått fint, för vi har inte hört ett ljud sedan hon lämnades där av min fru igår morse vid 9 och snart är det dags att hämta hem henne, ridlägret slutar kl 17 idag.

Då får vi öronen sönderpratade av sadelgjordar, grimskaft, hästar, galopp, trav, vojlocker, tränsmontering … Glad

[MargaretaA]
0

God kväll

Väderleksrapporten som lovat en molnig dag hade helfel tack och lov. Vi har just ätit en grillad köttbit i kvällsolen och livet kan inte vara mycket bättre än så här Cool

Ha en fin lördagskväll alla! Skrattande

Toyan
0

God kväll på erGlad

Trevligt att kunna titta in här igen, måste köpa bäde ny skärm och nytt grafikkort, har fått låna grejer som tur är så länge.

Här kom det regn i natt men sen har solen strålat hela dagen.

Ha en trevlig kväll allesammans!!