Lyckades Du ?
För ett par år sedan gjorde jag en tråd..vi skulle hjälpas åt att sluta röka!
Jag fick många positiva svar, det märktes att flera av Er ville verkligen göra ett försök.
Nu är jag bara nyfiken..Är det någon av Er som slutat röka under de senaste två åren ? Eller tycker Ni kanske som jag, att det är svårt ?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag var inte medlemm på iFokus då tråden du pratar om skrevs, men kan säga att jag känner mig stolt och har inte rökt sedan i tisdags. Och mitt köpstopp hjälper ju saken lite. Men om jag blir riktigt röksugen så, uh, tar jag gammla fimpar och röker.. Jag blir galen om jag får gå röksugen för länge.. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
# 1 Det blir jag med! Varför ska det vara så svårt att sluta röka..och varför är det bara vissa som lyckas ? 
jag kan faktiskt klara mig längre perioder (några månader iaf) utan att känna röksug.. Men sen kommer det och då är jag körd..
SÅ irriterande!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag slutade vid Nyår och min man slutade i mars
/Maria
#4 Bra jobbat båda två!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja de har gjort det riktigt bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag lyckades några år innan..*lättad*ler*
Rökare är ju oxå mäniskor,men inte lika länge.."host/kvark/harkel/KOL"
det är ju därför jag vill de jag bryr mig om ska sluta
jag kunde sluta när jag kom på att jag höll på med ett fegt lååångsamt självmord och att livet kräver mer mod.
penke
#1 Jag uttrycker mig krasst som vanligt och säger bara - det handlar enbart om hur mycket man vill det.
Det är samma med allt som man föresätter sig - klarar man det inte så vill man inte tillräckligt.
Grattar er som har lyckas lägga ciggen på hyllan..
Håller med om att kan man inte sluta med något som inte är bra för människan så vill man inte…
jag röker o slutar varje dag…Men se!!!Det går inte…Min hjärna är inte på samma våglängd som jag……..
Beroende!!!Finns det mycket…O det är klart att man kan göra det lätt för sig o säga att man inte vill tillräckligt.. Men Jag tror att det är inte så lätt. Vi Människor är olika.. Vissa är bra på vissa saker..
Beroende har med hjärnan o göra…(Kommer inte ihåg vad) Tänker man till så finns det många saker som människor är beroende av…O det spelar ingen roll hur mycket de vill bli av med det besväret så går det inte….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hade inte jag behövt opereras så är jag övertygad om att jag rökt fortfarande.
Jag ska livligt erkänna att jag saknar det. Tycker det luktar underbart när någon tänder en cigarett ute och jag flyttar mig så nära jag kan
/Maria
Aldrig rökt i hela mitt liv :D Inte ens testat :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis då alla Ni som lyckats!
Vi andra kämpar på