God Morgon 28 juni
Skön och solig dag!
Nu hoppas jag det slutat regna hos er söderut. Många börjar sin efterlängtade semester nu. Min sommar blir ingen drömsommar precis då jag får gå med kryckor men om 4 veckor opereras jag. Åt mindstonde blir 70 årsdagen väldigt billig då jag troligen ligger inne då*fniss*. Jag önskade slippa den och det gör jag nu. Lite väl drasktiskt svar på min bön.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hallo!!Det fungerade med foto.
Här står tant o tittar lite förvirrad så här på morgonen i natt särken..Fin dag på er.
"""Nu blev ni allt rädda""
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack Gunilla..Stor liten hand du har""

Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla glada och ni andra också! Här är det en härlig sommardag därute och det är jobb idag och imorgon. Så det är bara att sätta fart!
Ha en bra dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Imponerad av håret chik! 
Och gunilla har ny bild! 
Tror "Järnladyn" högst upp fixar operationen enkelt! 
Jag har varit uppe och ute sen kl 2 inatt och letat rätt på en älg som blev påkörd inatt. Har precis kommit hem nu och älgen är på slakteriet. Allt gick bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Chik den fina bilden kan jag väl få lägga in på Abumet spegelbilder?
#1-2 3..klart jag klarar operationen den bekymmrar mej inte det minsta
men jag är lycklig över att den blir av sså tidigt och födelsedagen är jag bara glad att jag slipper. Det jag missar är några sommardagar av en kort sådan
#6 Wow..ja ni måste göra sådant också!
Godmorgon!
# 0 Skönt att du blir opererad så fort. Sen kommer du springa som en tonåring. 
# 1 Så snygg du är på morgonen Chik. 
# 6 Vilken natt du har haft då Anders. Bra att ni hittade den skadade älgen.
Här skiner solen från en klarblå himmel.
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej på er alla!
Glad blir jag att komma in här och se era fina bilder!
#0 Säger som Anders..Järnladyn klarar detta galant!
#1 Så söt Du är, Chik..en perfekt bild till Cristines album!
Lite osocial är jag, som jobbar nätter..dessutom är här + 28 grader och värmen gör en ännu tröttare.
Ta hand om er och ha en fortsatt fin dag!
God eftermiddag!
#1 Du är jättesöt! Till och med på morgonen 
Jag fortsätter nedräkningen inför semestern - 1 dag kvar!
Solen skiner och det är jättevarmt ute, tror det blir ett dopp i havet när jag kommer hem.
Ha en skön kväll!
Zabelle

God middag!
Skönt att du inte behöver vänta så länge på op Cristine.
#1 Också impad av ditt hår chik och söt är du i nattsärken
#6 Skönt att ni hittade den stackars älgen Anders, hoppas det gick bra med den/dom som körde på den.
Varmt här med, 28 ute och 25 inne.
Ha en fin kväll alla
God kväller eller kanske ska säga god natter för för vissa är det väl snart dags för sängen.
Här har det varit rätt soligt och varmt. Var ute en vända på kvällen och rensa lite i en rabatt. Annars inte gjort så mycket. Jo förberett lite för det ska bli strömavbrott här på natten. Dom ska göra nåt underhåll så dom stänger strömmen under några timmar. Så passa på och kika in en vända innan det stängs.
Hoppas alla får en bra natt. Och en bättre morgondag.
Hej hej!
Lilla jag kände mig duktig. Kollade på Morden i Midsummer med mamma tidigare, och kanske en halvtimme in hade jag klurat ut vem som var mördaren och alla relationer och sånt. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Tack ska ni ha
Ja det är skönt att slippa vänta.
Har du satt batterier på datorn Annia?
Kul kaiPon att du var så duktig din mamma blev väl impad.
Jo jag satt i batteriet häromdan för att kolla att det tog laddning. Inte haft det i sen jag köpte datorn för ett par år sen så var inte säker på att det skulle ladda överhuvudtaget. Men laddat har det gjort, sen om det funkar blir en annan femma att se om en stund.
Haha antar jag väll att hon blev. Men jag har sett så många kriminaldramor att det börjar bli lite väl enkelt för mig. Inte första gången det händer att jag vet vem som är mördaren tidigt in..
Fast den här gången var det mer relationerna de olika karaktärerna hade mellan varandra som var intressant, mer än kanske vem som var mördaren.
God kväll 
Här har varit en gräsligt varm dag, runt 30 grader i skuggan, så jag har inte orkat få mycket ur händerna.
Grannarna har tagit in hö idag. För bara ett par veckor sedan pratades det om missväxt pga torkan, men så regnade det i en hel vecka och efter det blev det torrt i en vecka, så det blev hö ändå.
Frågan är bara hurpass kvaliteten är, proteinhalten är sannolikt ganska låg.
Hehe vilka långa ben du har!
Jag läste om den lilla 5-åriga flickan som blev ihjälkörd härom dagen. Det är nästan outhärdligt att läsa sånt tycker jag, speciellt nuförtiden när jag har egna barn som inte är så stora. Framtiden försvann, inte bara för flickan själv, utan också för hennes föräldrar.
Så kan jag känna när jag hittar något sånt som på den här bilden. En liten buskskvätteunge som gått åt på vägen. Tänk så föräldrarna kämpat och så slutar det så … det känns onödigt.
Usch ja, man känner sig så maktlös och tårarna kommer ända nere ifrån hjärteroten.
Hatar att se döda djur.. Hatar ännu mer att behöva avliva djur
Det är typ enda anledningen till varför jag aldrig skulle klara av att bli vetrinär..
Jag har inga problem med att avliva djur om det är det enda raka, eller om det handlar om jakt och jag ska se till att reglera en viltstam så att den inte är för stor under vintern.
Det är mer när det förefaller fullkomligt onödigt som jag blir beklämd av att se något dött djur. Särskilt blir det så tycker jag när man ser en alldeles nyfärdig unge av något.
Hata låter starkt, jag kan nog inte hata någonting alls. Avsky kan jag göra, men inte hata. Exempelvis avskyr jag lukten/smaken av vitlök 
Vilken fin bild Gunilla..ja visst är det härligt med ljus!
#22 Det är nog en av sakerna jag saknar med Norrland; sommaren. Vintern kan jag leva utan, men Alvik på sommaren är ta mig tusan det vackraste som finns. 
#25 Jag klarar inte av döda djur över huvud taget. Speciellt inte om man måste avliva helt friska djur för att djurställerna inte har nog med plats, vilket händer ofta i tex Storbrittanien.