Inte min da!:=((
Det började när jag skulle kliva upp, muskelvärk efter att vi tagit ut den stora pallen för att ställa soptunan på. Bort med den gamla trasiga och palla upp den nya med stenar och bräder ståendes i det djupa diket det gick till slut, men sedan tog det 15 minuter att komma upp ur det.
Efter en stund kände jag att det inte bara var musklerna, nej jag hade fått ichias också så nu kunde jag inte sitta och bara ligga på magen och de var just vad jag gjorde när jag hörde en man ropa hallå, så det var bara att pallra sig upp på vingliga ben.Han stod i hallen med ett brev i handen och undrade om det var mitt och jag lämnade en krycka för att ta emot det. Då vinglade jag till så jag tog i mej igardinen som hänger runt dörren, ramlade och drog ner hela faderullan så jag låg där täckt av de stora gardinerna.Ett fasligt sjå för att komma upp fast jag fick hjälp då det gjorde så ont i baken. Jädrans brevbärare jag ska strypa honom när han kommer. I förrgår fick jag två paket som var till en granne och nu hade mannen fått min post.
Så gjorde man bort sig igen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Cristine..
Fast när jag sitter här o läser, så ser jag hela grejen framför mig..O då kan jag inte låta bli o Gapskratta ""Förlåt"" Du har en himla otur..Med o datta om kull..-Stackar.
Vill att du har lite skydd kläder på dig.. som mildrar dina fall..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Allthop var den dumma brevbärarens fel!! Vilken otursdag, hoppas att det blir bättre i fortsättningen 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Haaaaaaaahahahahaaaa, ja en sådan skulle sitta bra.
#2 Ja hade det inte varit för honom så hade inte detta hänt.
Ja, du Cristine nu kan det bara bli bättre 

Cristine..du är obetalbar..haahaahaha, skrattar så jag får hålla mig för magen, förlåt men jag kan inte låta bli när jag för min inre syn ser dig ligga där med gardinen över dig
Glad att du inte bröt nånting/ Kram
Toyan jag är expert på att ramla i alla konstiga ställningar.
Jag skulle såga ner ett par träd som störde i rabatten, hade sågat en bit när de gav med sig och jag föll i rabatten med dem över mej, och kryckorna fick jag krypa efter för att ha något att klättra på och kunna komma upp.
Håller med de andra. Kan inte hålla mig för skratt för det måste varit nåt att se. Och du kanske ska se det lite positivt själv. Du gav nog den mannen också ett gott skratt vilket är bra ju. Så du gjorde ju en god gärning mitt i alltihop. 
Men skönt att du inte skadade dig mer.
Annia jag är först att skratta åt mej själv annars skulle jag inte skriva allt tok som händer mej. Min mamma levde upp de stunderna, hennes skadeglada skratt ekar ännu och på varje fest drogs mina historier.
Låter som du "gjort" mycket tok då i dina dar.
Men är bra att ha den självdistansen.
Strax stänga datorn en stund, får se sen om jag slår igång den om batteriet funkar annars får jag hitta på nåt annat.
Uff….allt ska vi inte berätta

Joho, *nickar bestämt*