Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 632 ggr
[peter54]
0

God Morgon 27 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon Glad

Det är inte ofta jag är först här. Jag ska till min första behandling för den här veckan och nu är det sommarschema, vilket innebär att jag åker 06.40 istället för 08.15.

I gengäld kommer jag hem strax efter 4 på eftermiddagen och hinner med mer hemma.

Ha en bra dag alla Skrattande

chik
0

Peter..Lycka till i dag.

O så önskar jag er alla en trevlig o givande Måndag där ute…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Peter, Chik och alla som dyker upp.

Ha en riktigt bra dag  vad ni än ska göra!Skrattande

aggeelin
0

Godmorgon. Här skiner solen! Det ser ut som om det ska bil en riktig sommadag! Nu är det snart dags för jobbet, tre dagar kvar till semstern. Det kommer att gå fort.

Ha en bra dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Zvintos
0

God morgon!

Hade hoppats få lite ordentlig sömn inatt, men icke sa nicke.
Hundarna (ena våran, andra här tillfälligt) lade sig sent och vaknade några gånger under natten. Vanligtvis går vår hund och lägger sig mellan 20-21 och sover till 07-08. I och med att jag är såpass lättväckt blev min sömn störd. Men samtidigt är vädret såpass härligt att jag i nuläget har svårt att känna mig trött. Det kommer nog senare. Tungan ute När jag öppnade mailen såg jag att jag fått utställningsPM inför helgen. Var 53 hundar anmälda, varav 4st till av samma ras som våran. Spännande värre. ^^

Nä nu ska jag ta och dricka klart min kopp te och fixa iordning innan jag ska iväg nu på förmiddagen.

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon

Liksom Agge har jag 3 dagar kvar till semestern. Hoppas dom går snabbt Cool

Ha det gott

Zabelle   

Anders 50
0

Godmorgon!

Idag är det gråmulet här, men det ska visst bli finväder idag också.

Jag ska iväg till stora sjukhuset i stan nu igen på förmiddagen, ska bli spännande att se vad de ska hitta på denna gången i sitt letande efter "felet"!  Glad

Ha en bra måndag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Karmatarerskanise
0

God middag på er!

Jag har precis lagt räkor och kött i varsin marinad. Har precis strimlat grönsakerna till min coleslaw och snart blir det ut i trädgården och plocka lite sallad och ruccola till rödlöks/fetaost salladen.

Blir grillat ikväll :)

HA en bra dag!

ANNIA
0

God eftermiddag. Här lyser solen för det mesta och varmt. Lite moln. Förhoppningsvis blir det bara moln, men vem vet. Ska försöka ta mig iväg om ett tag och handla på cykeln.

Önskar alla en fortsatt bra måndag.

Cristine
0

God eftermiddag!

#0 Låter härligt med sommartiderna så du har mer dag framför dig.

Jag ser att ni har/har haft fullt upp alla..och ska du besiktigas nu igen Anders,hoppas du går igenom felfri.

Det blir nog gott Hera!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#9  Det blir nog nån ombesiktning då och då…Glad men de har hittat felet med stor säkerhet, dåligt flöde i de små kranskärlen!   Kunde varit värre….

Toyan
0

God eftermiddag!!

Sol och värme igen.

Önskar er alla en fin fortsättning på dagenGlad

Cristine
0

#10 Oj oj inte bra Anders, du får börja spola kranskärlen med whiskey så flödet kommer igång, eller har du fått någon medicin till det?

Detsamma Toyan!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anders 50
0

#12  Kanske lite väl bra med whiskey  Skrattande Och jodå…det har ökat på med ett par sorter i medicinskåpet!  Flört

Vilken fin eftermiddag det varit och kvällen ser ut fortsätta lika fin den.

Men vinden avtar nu så knotten slår väl till när som helst och sen går det inte att vara ute eller ha dörrarna öppna!  Skrikandes