Torsdag 23:e Juni
God morgon.
Ha en härlig Midsommar i Dalarna med din familj Gunilla.
Många börjar sätta sig i rörelse nu för att kunna vara med sina familjer….KÖR FÖRSIKTIG..håll ett öga på dårarna.
Jag ska till vårdcentralen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon 
Idag slutar jag till lunch sen ska jag hem och hjälpa till och resa vårt partytält inför morgondagen. En liten midsommarstång ska vi försöka tillverka också.
Ha nu en riktigt skön midsommar allihop och glöm inte snapsvisorna!
The little frogs, the little frogs are funny to observe.
The little frogs, the little frogs are funny to observe.
No ears, no ears no tails do they possess.
No ears, no ears no tails do they possess.
Kou ack ack ack, kou ack ack ack,
kou ack ack ack ack kaa.
Kou ack ack ack, kou ack ack ack,
kou ack ack ack ack kaa.
Zabelle
Godmorgon!
Här har det regnat hela natten, 25 mm. men nu börjar molntäcket spricka upp.
Dagen ska ägnas åt städning och lite kompletterande matinskaffning.
Trevlig midsommar!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Regnet öser ner och nu börjar det samlas i träsket. Vi åker till stugan mitt på dagen så även jag får passa på att önska en trevlig midsommar i förskott. Vi ska ta med datorn men troligen finns ingen kontakt med yttervärlden där vi är.
Ha en fin helg!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon,
I dag blir en dag på lagret med garn igen =) Mammas lilla butik är snart igång. Ska bli kul och se om vi kan lura in några kunder med. Hemsidan blev mycket fin i allafall.
Solen skiner idag faktiskt men det har regnat hela natten.. Lär bli en regning midsommarafton..
Kram på er.
God mogon på er!
Som det har regnat här i natt. Kan inte minnas när det regnade så mycket och ihärdigt senast. Men mysigt till tusen att ligga och lyssna på det :)
Snart ska jag iväg och ta blodprover och ta min sista Twinrix spruta. Inget jag ser fram emot men ett illa måste.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Här har det också regnat hela natten. Nu är det lite sol och uppehållsväder.
Ska städa o handla idag.
# 0 Ha en riktigt fin midsommar Gunilla
o alla andra LK-are.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Goddagens på er alla.
Jag önskar också en fin dag och en fin Midsommar till er alla som inte kommer att vara "här"
/Maria

God middag!
Här hade kommit 25 mm regn vid lunchtid, nu blåser det så kanske drar regnmolnen vidare.
Instämmer med Cristine..ta det lugnt i trafiken!!
Ha det gott
GOd kväll :)
Har knappt hunnit vara inne här senaste veckan då det har varit massor att göra, roligt när det väl händer något men jobbigt i längden :P
Regn till och från idag, men hann gå en promenad med hunden ca 5 km rask takt, skönt men kvavt ute.
Ha en bra torsdag!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväller. Här har varit växlnade molnighet och inte regnat så mycket, inte än i alla fall. Bara kommit några regnskurar, åtminstone den tid jag varit uppe. Men mörknat på igen så kanske kommer.
Imorgon ska jag iväg bort ett tag annars blir det inget speciellt här.
Önska alla en trevlig midsommar.
God kväll!
Har fortfarande inte hämtat mig efter kvällens skogspromenad. Silver gick en bit framför mig. Såg att han stod o nosa på något på lite avstånd o betedde sig lite konstigt. Jag skrek nej innan jag försod vad det var. När jag kom närmare såg jag att det var en huggorm som låg i kringla.
Mitt hjärta slog i 190. Sen åkte vi hem.
Snart vågar jag inte gå i skogen. 
#13 Det är vanligare att dem är vid stenmurar och höga gräs än i skogen på stigarna:)
# 14 Den låg vid kanten av en stig annars hade jag inte sett den.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sådär, nu är vi installerade i stugan sen ett antal timmar.ovanligt att det går att få kontakt med nätet här, jätteförvånade!
Det är uppehåll och en vacker kväll med dimma över ängen. Katterna har varit ute, och Maxen är mycket nöjd, Charlie fryser för det är inte så varmt. Jag ser fram emot några dagars skön ledighet!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#15 Okej. Huggormar är inga trevliga djur :/