Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 1360 ggr
Cristine
0

God morgon 20 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vädret är lite upp och ner , igår var det kallt fast solen var framme..iskalla vindar och det blitr alltid tvärtemot vad de säger på väderlekenhoppas det blir fint övermidsommarhelgen.

Ha en härlig måndag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Karmatarerskanise
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon, eller god natt egentligen.

Igår regnade det nästan hela dagen, ordentligt.
Idag blir det att springa några ärenden på stan, och förhoppningsvis ska jag laga någon god mat. Sen lite träning på kvällen.

Hoppas alla får en bra dag!

Copyright Nina Hera

chik
0

God dagens Cristine o Hera o ni alla..Ja då var det Måndag igen.

Här hos mig har vi en sådan dimma, så det är svårt o sia om vad det blir för väder…

Ja!!Då önskar jag er en Trevlig Måndag..

Lena här borta….

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Hallo!! Någon mer som har problem med att lägga in foto här på sajten??

Var inne på Support o klagade, fast där kunde jag lägga in bild….Så ledsamt när man inte kan lägga in foto…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här är grått, vått och 15 grader. Idag kommer familjen hem från kusinerna där jag var i lördags.

Min dag i övrigt kommer i huvudsak att spenderas på dialysen.

#3 Näej, jag har inga problem att ladda upp bilder Glad

Här är en rosa jättevallmo

[GunillaF]
0

God morgon!

En fyradagars arbetsvecka har börjat. Efter midsommar arbetar jag bara en vecka, sedan en härlig semesterperiod. Hoppas på lite värme till dess.

Ha en så bra dag ni bara kan!Glad

aggeelin
0

Godmorgon! Här är det mulet och grått och regnet hotar att komma. En typisk sommardag. Jag har som Gunilla den här och nästa vecka kvar före semestern. Härligt, nu närmar det sig ledighet!

Ha en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Godmorgon alla från ett grått Göteborg.

Har planer på att tillbringa dagen i soffanFlört

/Maria

zabelle
0

God morgon

Här har det regnat ordentligt på morgonen, men nu är det uppehåll.

I helgen var vi på båtdop av grannarnas nya fina båt. Champagen och snittar blev vi bjudna på, jättetrevligt.
Vi har firat mitt lilla barnbarn på 1-års dagen också så det har varit en toppenhelg.
Nu är det bara till att bita ihop och inse att det är måndag. Men det är ju kort arbetsvecka så då känns det lite lättare.

Ha en bra dag allihop

Zabelle   

[LucyInTheSky]
0

Hej på er!

Här jobbar vi hårt med att få i gång en dator. Den är helt ny men bråkar en massa endå, så trist med nya saker inte funkar.. Men Rasmus jobbar på att laga annars får vi väl skicka tillbaka delarna igen. *suck*

I dag får jag besök på kvällen av 3 tjejkompisar, vi ska inte göra så mycket tror jag. Se lite på film och bara prata. Kan behöva varva ner och inte tänka på massa dumheter en stund så skönt att dom kommer och håller mig sysselsat.

Grått och trist ute i dag med.. *suck* Tror det är enbart trist väder eftersom jag köpte mig en ny bikini.. Sen den dag jag köpte hem den så har det fasen regnat och varit mulet.

AnnL
0

Godmorgon!

Mulet. Ser ut att kunna regna när som helst.

Avlutning i kväll på rallylydnads kursen är vad som står på programmet idag.

Ha en bra måndag. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chokladfudge
0

Godmorgon!

Här är det växlande molninghet och 3år sedan jag blev fru:-)

Idag ska jag och min svägerska börja jogga tillsammans.

Ha det bra!

ettlitetalias
0

Morrn! Här var det soligt och fint tidigare, men nu kommer molnen in.. Ska jobba en kort dag idag och väntar just nu spännt på brevbäraren!

Zvintos
0

God morgon!

Här har molnen hopat sig länge nu och det känns bara som en tidsfråga innan det börjar regna.
Ikväll får jag hem en kanin jag väntat på i flera veckor i alla fall. ^^

Karmatarerskanise
0

Det regnar minsann idag också. Mindre kul när man måste ut och röra på sig Obestämd

flisan708
0

God em till Er alla!!!

Jobbat natt, idag börjar mina kollegors semester, halva styrkan är kvar. De är så glada att nu blir det av, förstår dem. Om fyra veckor är det min tur och jag ska räkna ner alla pass.

Idag kommer det inte hända mycket hos mig. Det har regnat här också. Men det är som vanligt  så som vädret har varit nu.

Hoppas ni alla haft en bra dag!!!

Anders 50
0

Goeftermidda!

Jobbat lite, shoppat, rensat i uthusen och eldat skräp är vad jag hunnit med hittills. Nu har det regnat ordentligt i ett par timmar.

Ha en bra kväll!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

God eftermiddag!

Så var det måndag igen..även om den nästan är slut. Vi närmar oss midsommar..tiden rinner iväg.

Lite si och så med vädret..regn ibland och solsken ibland.

Hoppas Ni har det bra!

Toyan
0

God kväll!

Växlande väder här och ingen värme precis, tyvärr spås det mest regn hela veckan.

#11 Grattis på bröllopsdagen då chokladfudge!

Ha det gott alla LK:are!

[MargaretaA]
0

god kväll

Dagen har ägnats åt att först packa kärran full för avfärd till torpet. 7 veckors ledighet väntar. dagen avslutades med att lasta av kärran. Nu är vi installerade och vädret visade sig från sin bästa sida. Enligt väderleksrapporten skulle det regna, men vi fick ändå en kväll på verandan i kvällssol. Jag är nöjd fast gubben har somnat. men vad gör det - nu är det SEMESTER! KyssSkrattande

[peter54]
0

God afton Glad

När det slutat regna och spruckit upp vid 20.30 gick jag ut på en kvällspromenad. Vått, vått överallt och inte mycket liv att se, bara daggmaskar och sniglar på vägen.

Jag stannade till vid hagen och snackade lite med kalvarna där och sedan gick jag ner mot ängarna, men dimman steg så att det inte gick att se mycket.

chokladfudge
0

#18 Tack!:-)