Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 848 ggr
Cristine
0

Kan du sova?

Har du svårt att sova nu när det är så ljust ute?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Farwuq
0

Nej.

Här i Skåne är det lagom ljust på natten.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

AnnL
0

Har svårt att sova eftersom jag har solen på sovrumsfönstret på morgonen. Varmt tusan. Så det är värmen inte ljuset. Ska sätta upp en takfläkt.Tungan ute

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

Sådär, brukar dra för en rullgardin :=)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sover jättebra..med neddragna persienner, öppet fönster och fläkten på för fullt! Skrattande

chik
0

Fläkt persienner öppet fönster o nerdragen rullgardin-svart..Sover som en prinsessa..

Fast nu så sover jag nästan lite över allt..Så jag kanske inte räknas???

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Sover dåligt, trots mörkläggningsgardin.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

ettlitetalias
0

sover också väldigt dåligt…

[peter54]
0

Inga problem för mig att sova annat än när solen lyser rakt i ansiktet, men vi har en rullgardin för att komma tillrätta med det.

Värre för mig är det med ljud som inte hör hemma i min sömn. Om katten kommer in och börjar gapa så vaknar jag direkt, eller om någon går i trappan.

En annan detalj som stör ut min sömn är om det blir för varmt. Vi har myggfönster så att vi kan ha öppet, stor fläkt i taket och "sommartäcken" som är supertunna, men det händer att det blir för varmt ändå när det är som varmast på sommaren.

Det kan också bli problem att komma överens om sovrumsklimatet. Jag vill ha mycket svalare än min fru.

Glad

Namiko
0

Så länge det inte är för varmt så sover jag alldeles utmärkt även med solen i ansiktet. Drar aldrig för gardinerna ens och har sol i rummet från typ 4 på morgonen :P Sover sämre på vintern när det aldrig är ljust.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Maria
0

Jag är expert på att sovaSkrattande

Jag har för det mesta haft en god sömn.

Nu när jag varit sjuk har jag kunnat sova hur mycket och länge som helst.

Normalt sett så gillar jag att ha det svalt i sovrummet och rullgardin på sommaren för att inte solen ska skina i ansiktet på morgontimmarna men annars under året gillar jag att titta på stjärnorna.

/Maria

aggeelin
0

Vi har rullgardin så för den sakens skull går det bra. Men det är ännu svårare än vanligt att komma i säng för det är vackert ute när det skymmer. Vad som stör mig är om det är ljud i huset så någon fläkt klarar jag inte av, det låter för mycket.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

#11 Takfläkten vi har låter ingenting, men bordsfläktarna låter hemskt. Glad

aggeelin
0

#12 vad "heter" den takfläkten?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
0

Lite svårare är det nog…

[GunillaF]
0

Sover bra både när det är ljust och när det är mörkt. Bara jag kommer i säng så… Det är lite värre med den saken…Flört

Cristine
0

Ljuset stö rmej inte alls

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Pirkko,lino]
0

Det inte är ljust här på kvällar och nätter. Gatlycktor är det enda ljus vad jag ser just nu ute.

Men mig stör inte sol eller måne när jag sover. Glad

[Sisa]
0

# 17

Kul att se Dej, Snigeln! Glad

[Pirkko,lino]
0

Jag säger samma. Kul att se dig Sisa. Kyss

[Sisa]
0

# 19

Kyss  Passar på att önska Dej en fin sommar!

[Pirkko,lino]
0

#20 Och…jag önskar dig precis detsamma. Varmt Kram.

Snigeln.

flisan708
0

Jag jobbar natt, så då sover jag ju alltid när det är ljust ute. Kan mörklägga mitt sovrum bra så det blir mörkt. Sover rätt bra fakitskt. Något som jag gör för att få ljuset, är att använda en ljuslampa.

[MargaretaA]
0

Ända sedan barnsben har jag sovit bättre när det är ljust - mörkrädd som jag är. jag älskar dessa tider när det är lika ljust kl 21. 30 på kvällen som det är kl 12.00 i december. Kyss