Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 715 ggr
Cristine
0

Nya vänner.

På sommaren när man är ute och rör på sig mer än vanligt så trräffar man mycket nytt folk, har du fått några nya vänner?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Inte än, men kanske blir i sommar :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnnL
0

Har fått en del nya vänner som jag träffat genom LK.

Sen har jag också fått nya vänner där jag flyttat in. Som sett till att jag kommit in i gemenskapen.Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

chik
0

Säger som AnnL vänner här inne..

Sen har jag fått tre så mysiga från sjukhusvistelsen.Lite o tippat..Men vi sitter ju i samma potta om man säger så..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Inga vänner på grund av ute-rörelse Gladmen annars så har det fyllts på med några stycken både härifrån och från facebook.

Träffat några och mer träffar är planerade.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

ettlitetalias
0
[peter54]
0

Javisst, senast igår träffade jag en kille på bågskyttebanan som jag kommer att ha fortsatt kontakt med, bland annat för att hjälpa hans pojke med bågskytteinstruktion, men även för att skjuta tillsammans med på banan.

Vänner räknar jag bara om jag lärt känna dem i verkliga livet och vi känner gemensamt att vi vill upprätthålla kontakt. Även om det finns trevliga kontakter via nätet, är det inte riktiga vänner förrän jag träffat dem irl.

Maria
0

Jag kallar ju er härinne för mina vänner men det är ju egentligen inte sant på det sättet för verkliga vänner träffar man i verkliga livet.

Bergspuman och jag har ju träffats i verkliga livet och det är den enda nätkontakt jag träffat på det sättetGlad

Sedan har jag inte så stort nätverk mer än mina närmaste. Tycker det räcker gott med att vara social hela dagarna på jobbet. Jag orkar liksom inte med mycket mer med nya bekantskaper längre.

/Maria

aggeelin
0

Jag har lärt känna flera av dem som tränar på samma ställe som jag gör. Riktigt trevligt att lära känna nya personer.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maja2
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har inte så många vänner… har alltid varit en ensamvarg. Många tror att jag har ett stort umgänge, eftersom jag alltid är glad, och verkar såå social. Men.. så är det inte.  Jag har Egentligen En som jag kan kalla en riktig vän. Hon har jag känt i 17 år…  men vi umgås inte så flitigt…. träffas inte så ofta.. jag har bjudit henne på middag sammanlagt 10 gånger kanske.. under dessa år. Men hon känner mig mer än någon annan.  Jag har svårt att släppa människor inpå livet, och skulle aldrig kalla någon människa min vän, som jag inte känner mer än på internet.

Cristine
0

Det finns många härifrån jag skulle vilja träffa och är säker på at jag skulle trivas med.Glad

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

JereMina
0

För oss har det blivit tvärtom Cristine och då menar jag att vi är hemma och de nya vännerna kommer till byn. Det är vägbygge här och det bor en massa vägbyggejobbare i byn så det är mer livat än vanligt både dagtid och kvällstid.