Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 552 ggr
Cristine
0

Hopplöst

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vaknade tidigt i natt så jag tänkte att jag skulle sova en halvtimme på soffan men se det gick inte alls det när man inte kan stänga in sig och har tre katter. de dök alla upp och trängde sig ner bakom min rygg och lämnade en liten liten kant till mej.

Hur har du det med dina djur, ska de promt sova med dej.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

På natten har vi tyvärr inga katter i sängen men så fort man ska sova middag så kommer de gärnaGlad

/Maria

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jaaadå, alla 3 vill sova hos mig, medan maken har hela sin säng själv. Ibland har jag flyttat in i soffan när det blivit för trångt och då kommer alla 3 "ludden" tultande efter… fast jag tycker de är rätt mysigt Kyss

Zabelle   

Cristine
0

Mina är ute hela nätterna så då får jag vara ifred, de kommer bara in med sina byten eller för att äta. Jag föredrar att de går ut då för på dagen är det sådan trafik.

[Jemte]
0

Nej min jycke har en egen säng att sova i

Maria
0

#2 Jag är allt lite avundsjuk på dig ZabelleOskyldig

/Maria

Anders 50
0

Jodå…de ska visst ligga på och bredvid mig i sängen, men nu på sommaren så försöker jag att jaga ut dem på kvällen.

Hunden sover tack o lov på golvet utanför sovrummet, så nära sovrumsdörren som möjligt.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[LucyInTheSky]
0

Jag brukar ha minst två katter i min säng om nätterna. Är sååå mys att ha dem nära och stoppa näsan i lurvig päls.

När de inte sover hos mig känns  det en aning ensamt. Som när vi köpte ny soffa då sov ALLA i soffan i flera veckor innan de kom tillbaka till min säng igen.

Karmatarerskanise
0

Sover ensam eftersom jag inte har något djur för tillfället Obestämd

Zvintos
0

Både ja och nej kan man väl säga.
Hunden kommer inte och lägger sig hos mig förrän jag somnat.
Är väldigt lättväkt då och vrider och vänder på mig.
Så han väntar tills jag somnat ordentligt och ligger mer still. *skratt*
När sambon kommer hem på morgnarna tar han ut hunden på pinktur och sen går hunden och lägger sig i hallen tills sambon lägger sig, för då får han bråttom upp i sängen. Tungan ute
Om jag däremot ligger och vilar i soffan kommer han gärna och lägger sig hos mig på en gång.

AnnL
0

Silver sover hos mig i sängen. Sambon behöll min katt annars låg hon också hos mig innan jag flyttade. Trångt men samtidigt mysigt. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

ettlitetalias
0

Mina illrar får inte vara i sängen. Har vaknat mer än en gång av att de lekt under täcket och försökt gräva sig in i mina trosor eller gett mig ett tjuvnyp i knävecket när de tycker att jag sovit för länge Skrikandes

Cristine
0

Ja då är det ju inte att rekomendera.SkrattandeTungan ute