God Morgon 13 Juni
Innan jag stänger burken för natten så passa på att önska alla LK:are en god morgon. (fd annan dag pingst)
Sitter så här lite mitt i natten och funderar på vart tiden tar vägen. Tycker den numera bara springer iväg och får ändå inget vettigt gjort. Tycker den bara springer fortare ju äldre jag blir. Borde väl vara tvärtom när jag ändå bara är hemma hela dagarna och inte behöver stressa på nåt jobb. Ja ja, den dan jag blir klok på den biten är jag ännu äldre.
Hoppas min cykel är fixad idag annars tar jag hem den och fixar den själv fast det är växel på den. Bara hoppas det är uppehållsväder när jag går dit.
Önskar alla en bra måndag oavsett om ni ska jobba eller inte.
ANNIA…Tid!!Du är inte ensam i dina tankar om vad den tar vägen…Förstår inte hur jag kunde jobba o ta hand om barn o göra mycket i hemmet..När jag i dag kan vara stolt över att hinna diska..vad är man på väg?? lat Träsket?
ja god morgon på sig o jag hoppas att din cykel blir klar…Motion!!-Bra.
Ja så vill jag önska er alla en fin dag med vad ni nu gör o är…Från ett soligt Halland…
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon till Er Alla!!!!
Solen skiner, vaknade tidigt. Funderar på om det blir en promenad före eller efter kaffet.
Ha nu alla en bra dag!!!
Flisen!!Promis efter kaffet..Om jag får tycka…God Morgon på dig!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
God morgon!
Går det at komma igång uten kaffe?
Sitter här på spänn och undrar hur det blir med åskan, jag är ju rädd om mina appater.
Ha en härlig dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla. Solen skiner i Göteborg i dag igen
/Maria
God Morgon 
Här är soligt och klart just nu, men betydligt svalare än vad det har varit den senaste veckan, "bara" 18 grader. Toppen om någon frågar mig.
Den temperaturen borde funka som garant för att åskan håller sig borta.
Nu ska jag åka till den efterlängtade dialysen, jag mår riktigt skitilla just nu.
Här skiner solen men det ser kallt ut. Jag måste snart ila iväg till jobbet. Först ska gröten skottas in.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#6 Hoppas det blir bättre Peter.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er.
Åh vad jag önskar att jag kunde göra något så ni slipper era krämpor och sjukdommar.
En kram kan jag iaf skicka och en bön om bättring och styrka.
Hos mig är det väldigt mycket svalare i dag på morgonen än vad det var igårmorse. Nu är det bara 11 grader. Att det aldrig kan vara lagom?!
Ha en bra dag vad ni än ska göra!
Hej på er igen!
Mina planer gick i stöpet..jag hade tänkt ta en promenad varje dag bort till brevlådorna men det regnar ju
just nu när jag kommit igång och känner mig så motiverad. Vilken otur!
Hej på er allihopa.
Varit arbetslös två veckor nu och håller på att bli gaaalen.. Oroar mig för allt! Framtiden mest. Har inget vettigt att göra. Städar lägenheten.. Så fantastiskt ren lägenhet har vi.
Är så förkyld med så ut och träna eller bada i havet känns inte lockande.
Blir smått galen här..
Och sen alla dessa bröllops planer hjälper inte till det minsta. Är så stressad att om någon skulle titta mig i ögonen och fråga "Hur är det, Emma?" Så tror jag att jag skulle bryta i hop och börja gråta.
Mitt mantra denna vecka är: Lugna ner dig, Lugna ner dig.. LUGNA NER DIG KVINNA!
God förmiddag
Semesterresa bokad till Spanien
Vi ska åka och överraska min mans son och hans familj som flyttade till El Campello i Mars. Ska bli så skoj att träffa dem och se hur de har det.
Några veckors jobb kvar, men de går snabbt nu när solen skiner och man kan ta kvällsdopp när man kommer hem på kvällarna. Svenska sommaren är härlig!
Zabelle
God morgon
Gubben har sista jobbveckan före semestern och jag är ensam hemma för första gången på tre veckor - det känns lite tomt och ovant faktiskt.
Cristine elnligt väderleksrapporten ska solen åter skina i Norrland i morgon 
Tur de då!
#12 Byt mantra till: Allting ordnar sig… allting ordnar sig
#13 El campello känner jag inte igen, konstigt för jag kan Spanien utantill..ligger det på vita kusten?
#15 Det ligger mellan Alicante och Benidorm 
Zabelle
Hej härinne!
Nu blir jag avundsjuk Zabelle..en resa till Spanien vore inte fy skam!
Här har det spöregnat hela dagen, men jag litar på Maggan..solsken i Norrland imorgon!
Två jobbarnätter framför mej, sen är det helg igen!
Ha en bra dag alla! 

God eftermiddag
Solsken men blåsigt och mycket svalare.Instämmer med Peter 18-20 grader är toppen för mig med, men blåsten får gärna avta.
Aldrig blir man helt nöjd
Ha en fin eftermiddag och kväll!!
Gokväll!
Jag har varit på resa idag! Har varit och hälsat på en Facebook-vän som jag aldrig träffat live förut.
Det var jättekul och personen var ännu trevligare än jag föreställt mig. Gissa om vi pratat! 
Finväder har det varit också!
Ha en fin kväll!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#20 Sånt är alltid roligt.
/Maria
Gok kväller. Fick min cykel, men när jag kom dit så höll dom på med en annan cykel som dom trodde var min. Dom hade tagit fel. Men dom fixade min på en gång då så nu är den hemma igen.
Var även iväg och handla sen. Skulle egentligen behöva klippa gräset, men det får vara för benen orkar inte.
Nu blir det slappa av i vanlig ordning. Ska sen se "vem tror du att du är" på tv ikväll. Är kända personer som släktforskar.
Varit växlande väder och blåst (hade rejäl motvind hem) men nu mulnat på mer.
#16 Då gissade jag rätt
#17 Du kanske skulle ta en liten tripp Sisa.
#18 nej det är svår när vädret är upp och ned.
#19 Då missade du dokumentären på 2an om de svarta mungoormarna, se den om du kan!
#20 Du har haft en heldag då kan man säga, så roligt.
#21 Härligt att de fixade din cykel
#23 Christine, det finns ingen orm som heter "svart mungoorm". Menar du svart mamba?
Om det är filmen om Thea Litschka - Koen som försöker rädda både ormen och människorna, så har jag sett den tidigare.