God Morgon 12 Juni
Det var en vacker dadelpalm du laggt ut Annia..god morgon på dej och ni som kommer.
Dottern har sovit borta så jag sov i hennes säng för att slippa katterna och det var den hårdaste säng jag någonsin sovit i…en timme i taget blev det. Jag har frågat henne om hon sover bra i den och har alltir fått ett ja, men nu får hon inte sova där mer.
Trevlig söndag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Pingst ? 
Ja, det var det när jag kollade i almanackan! 
God morgon och ha en skön dag utan för mycket värme (eller för lite om det passar bättre).
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
ANNIA..Natt uggla….Önskar dig en strålande eftermiddag..Fin bild…Skönt att vi är på land nu…
Bild!!För mig ser det ut som en jätte Ananas. Fin.
Cristine…har varit så upptagen av mig själv så jag har glömt bort dig…" Jag hoppas att du har kommit ett steg längre mot en förbättring..Ben-Aj.
DU!!!Om Dottern sover bra,, Så låt henne göra det..Vi är olika…Hennes Säng!!!!!!!!
Ja god morgon på er från ett soligt Halland…….Som nu har i skrivandets stund 21+ ute.Varmt-Ja..Njuter-Nä…….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla. Solen skiner i Göteborg och det ser ut att bli en fin dag.
/Maria
Godmorgon! Här är det mulet efter ett rejält åsk-och-regnväder igår kväll. Igår cyklade jag ut till sonen. Jag måste ha haft vinden i rýggen (fast det inte kändes så) för jag cyklade två mil på 45 minuter! Och den första milen på 20 min. Så förvånad jag var!
Idag har jag en bok att läsa ut och så ska jag plocka lite ordning här.
Christine, din säng kanske står på en currylinje?
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn! Idag hoppas jag på att vi ska ut och cykla lite. Tänkte ta oss ner till kusten kanske om vi orkar :)
God em på Er!!!
Hoppas ni alla har en bra dag. Min har precis börjat. I mina trakter har vi då fått full dos av åska, blixtrar och regn det sista dygnet. Helt otroligt vilka krafter och igår blev det strömavbrott, andra gången på kort tid.
Var rädd om Er!!!
God eftermiddag. Här har åskan kommit och gått i stort sett hela förmiddan. Började redan vid 4 första vändan. Tyvärr så vaknar jag ju när hon går fast kan tack och lov somna om. Haft huvudvärk i ett par dar men den verkar ha försvunnit nu så kanske tack vare åskvädren som jag hade den. Peppar peppar så håller åminstone huvudvärken sig borta nu. Lät för en liten stund sen nästan som åska igen, men kan bara varit att det blåste till lite extra. Får väl se.
Cristine om din dotter sover bra i sängen så låt henne sova där. Vi är alla olika. Förut så sov jag bäst i en hård säng. Spånskiva med madrass. Min mamma var ledbruten efter en natt i den, men mig passa den utmärkt. Nu har jag en mjukare.
Är ofta så med sängar att när man sover i en ny en så tar det några nätter innan man vant sig.
Ingen aning om vad det är för palm. För mig ser det också ut som en jätteananas.
Här är det nu rätt soligt i alla fall, men blåser lite och värsta värmen är borta. Får hoppas det fortsätter så.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go eftermidda.
Fy bubblan vad Tor har kört på himlavalvet idag. Jag är inte rädd för åska men när det blixtrar och smäller samtidigt, rakt ovanför huvudet, då känner jag mig väääldigt liten.
Nu regnar det iaf. ÄNTLIGEN!
Ha en bra fortsättning på dagen.

God middag!
Vackra bilder..tack.
#3 Kul att se dig chik
Nu skiner solen och det fläktar på rätt bra vilket jag är tacksam för, ingen vän av den värme som varit.
Strax före 4 i morse så var Tor här och härjade och det öste ner, höll på i flera timmar.
Ha en fortsatt fin dag alla LK:are
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hejsan!
Här har varit tropisk värme tills på em. Då började det åska för fullt..massor av åska, men bara lite regn. Nu är det i allafall svalare ute!
Ha en fortsatt bra dag alla vänner! 
God kväll!
Här har det varit en dag med lagom värme. Lite moln blandat med sol.
Har varit o hjälpt dottern putsa fönster o sätta upp tavlor idag.
Ha en fin avslutning på dagen. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#3 Chik säger detsamma!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God sen kväll 
Här har det åskat och ösregnat idag, så kontakterna har varit ur ända fram tills nu på kvällen.
Nu mår jag riktigt risigt och jag längtar verkligen till dialysen imorgon.
Peter
Toya tack.
Men var är Zebell??????????????????????????????????+
Lena.P är jag i verkliga livet.