Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 647 ggr
Cristine
0

Grillningen

Många kvinnor är överlyckliga  över att deras män tar hand om maten på helger och fester, så de slipper stå i köket.

Är du en av dem?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Ming]
0

Ja  det är visst "mansgöra" det Flört

Emo
0

Varför bara helger och fester?

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

[Ming]
0

Julmaten är kvinnogöra i de flesta hem…disken likaså

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vilken man?! Har ju ingen så här får jag göra allt själv!Tyst

[LucyInTheSky]
0

Jag avskyr köket.. Rasmus älskar att baka, laga mat och experimentera.. I´m a lucky one ;)

Jag lagar typ bara mat då han jobbar dag så han får något i magen när han kommer hem från jobbet. Annars tar han gärna hand om den biten =)

signemo
0

Jag tycker det är kul att laga mat. Hitta på nya grejer. Men visst  är kul när vi fixar nått gott till en lördagskväll tillsammans.

Här bryr vi oss inte det minsta om 50/50 av allt. Vi gör det vi tycker är roligast o bäst på. Ibland tycker vi den andre är lat. Själv sitter jag just nu här, gubben klipper gräset. Skrattande. Ibland glor han på sport och jag håller på att bli tokigSkrattande

Var rädda om varandra

Anders 50
0

Här är det mannen i huset som gör ALLT från städning till matlagning! ;)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

signemo
0

#7 Skrattande Och det gör du säkert bra

Var rädda om varandra

[MargaretaA]
0

Japp! Här är dt gubben som står vid grillen. vi brukar köra en Holländsk (egentligen Indonesisk) favorit med grillspett med fläskfile marinerad i söt soja - ketchap manis. Dte är busgott tillsammans med jordnötsås och baguetter med vitlökssmör Tungan ute

signemo
0

Jag sitter o njuter, med ett glas som snart är tomt, har fixat lite tillbehör. Dofterna sprider sig. min käre man är en pärla vid grillen. Jag vill inte ta överSkrattande

Var rädda om varandra

Maria
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När det gäller mat så är det nog jag som står för det mesta. Även grillningenGlad

/Maria

Bybo
0

Hade jag en snubbe, så skulle det vara naaajs om det var tvärtom, så fick jag laga den roligare maten till helgen :))

Bybo
0

# 9 Receptet please, för den godaste jordnötssåsen har jag ätit i Amsterdam. Har liksom inte "vågat" på mig den än *S

AnnL
0

Håller med Gunilla vilken man???. Jag älskar o laga mat och även att grilla.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[MargaretaA]
0

blanda jordnötsmör med några msk ketjap manis (söt indonesisk soya) och nägra tsk sambal oelek (het chilipasta) efter smak Tungan ute

Anders 50
0

#11 Sluta retas med makrill, Maria!  Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Bybo
0

#15 Tack maggan. Huga, nu blir jag hungrig :)) Guuu så gott!

Maria
0

#16 Flört

/Maria