Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 658 ggr
Cristine
0

Kan du trolla...

med maten?

Många  gånger i slutet av månader ligger bara några få varor kvar i kyl och frys, då gäller det ha fantasi för att få ihop något gott.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

JajamänGlad En period i livet levde vi underunder existensminimum och då fick  jag lära mig det.

Bra erfarenhetFlört

/Maria

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jadå! Man kan överleva på cornflakes och nudlar Förvånad
I påsarna med nudlar finns dessutom olika kryddblandningar Tyst

Zabelle   

Niklas
0

Min fru kan, så jag klarar mig. Fast just mat är något vi aldrig har ont om.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Namiko
0

Jag har under större tiden som jag bott själv levt under existensminimum, som minst hade jag en matkassa på 500:- per månad och så kom den sista veckan, skåpen var nästan tomma och man hade 14 kronor kvar. Då levde jag ändå på måltider som kändes riktigt lyxiga trots att jag knappt hade något att laga av.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Cristine
0

Jag har blivit expert på att göra man tager vad man haver rätter, pågrund av att min kassa gått till huset.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Karmatarerskanise
0

Trolla kan jag inte, men laga mat kan jag.

aggeelin
0

Jag är bra på att laga mat av nästan ingenting och så har jag ju också varit singel med två barn i en del år. Men kunde det iofs innan också. Det är härligt att kunna trolla med maten!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Joovars. Förr trollade jag hela tiden. Ensamstående i många år med småbarn och dålig lön så blev jag en överlevnadsexpert.

Nu för tiden behöver jag inte trolla, men skulle det bli nödvändigt så tror jag takterna sitter i. Det är väl som att cykla; Har man en gång lärt sig så…

Anders 50
0

Trollar gör tanten på övervåningen ibland, gömmer saker för mig som jag sen hittar på de mest konstiga ställen.

Men mat har det aldrig fattats!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!