Är du nöjd med ditt liv..
eller skulle du vilja forma om det, och börja på ny kula men inte vågar?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är absolut nöjd och vill inte byta. Det gäller att förmå sätta likhetstecken mellan vad jag kan och vad jag vill.

Jag är också nöjd med mitt, det har blivit som jag velat, jagh har aldrig gett upp mina idéer.
Nöjd o Nöjd.Finns väl dagar som man skulle villat vara någon annan stans.
Men i det stora hela så är jag nöjd….
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Visst klagar man ibland..tänker att man kanske skulle vilja göra nåt annat..
Men ändå..innerst inne är jag nog nöjd med vad livet gett mej! 
Har alltid följt mitt hjärta och gått min egen väg. Så jag är nöjd!
Även om släkt och vänner ibland har förfasat sig. De som var rätt för dom var inte alltid den rätta vägen för mig.
Zabelle
Visst kunde mycket varit annorlunda, men man kan inte få allt man vill.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag är nöjd. Vill jag ändra på något så gör jag det.
Jag ska börja på ny kula nu. Flyttar till egen lägenhet på fred.
Har alltid haft någon o stöttat mig på i hela mitt liv. Nu ska jag äntligen stå på egna ben. Både lite skrämmande men samtidigt känns det jätte skönt..
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
# 8
Modigt av Dej, tycker jag! Lycka till med Ditt nya liv, Ann! Ditt och Silvers..
Har fått en del insikter via upplevelserna jag dock helst skulle vilja vara utan….give and take.Varje dag är en ny dag och bara det är wow 
Så svaret är JAA på första frågan i #0
Ja jag är mycket nöjd! 
Nej. Jag sätter ut med goda avsikter, men allt jag rör vid blir till skit. Som kreativ, glad, godhjärtad och välvillig tjej på 23 år så hade jag inte räknat med att vara inblandad med polisen för tredje gången på ett år, riskera fängelse och dessutom sätta min pojkvän i fängelse med. Jag hade inte räknat med att ha ett skitjobb som jag nog blir sparkad från ändå. Jag hade inte räknat med dessa skulder osv. Jag hade inte räknat med att ha dessa problem jag har mentalt.
Jag trodde att jag skulle ha ett ganska lugnt, ordnat och kanske till och med lite trist liv. Så nog är det dags att börja på ny kula. Frågan är väl bara hur väl det kommer gå…
Senaste åren har varit ganska hårda men mitt i allt det har jag ändå kommit till en ännu större inre ro och frid. För just mig har det betytt mycket att acceptera nuet, låta känslor komma och gå utan att identifera mig med vare sig mina tankar eller känslor. Bara göra det bästa, sprida omtanke och glädje till andra så fort chans ges och glädjas åt det jag älskar i livet och att få finnas till, det är ju ingen självkarhet att få en stund på jorden;-) Ja jag trivs med mitt liv.
Att bryta upp och pröva på en ny stig är alltid något possititvt särskilt då den gamla är uttjänad. Det kan bara bli bättre..pröva får du se. Det är du som styr så ta rätt väg
Kunde jag ha bromsat mitt jobbande i tid och undvikigt stroken så hade jag gjort det!
Det här är verkligen inte nåt jag ville ha i livet!
Jag ser att vi alla tolkar fråkan på olika sätt. Jag menar att jag är helt nöjd med min tillvaro som den är nu.
Vägen som lett hit har varit allt annat än lättsam och självklart skulle jag gärna ha varit utan 43 diabetesår med skador på varenda system i kroppen, förlorade njurar, förlorade fötter, förlorat öga, kronisk ledvärk och stelhet som inte går att beskriva, hjärt-kärlsjukdom osv i all oändlighet.
Jag menade ingenting av det när jag sa att jag är nöjd med mitt liv som det är - här och nu.

#12….#13 Kul att se nytt folk! Välkomna! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nej, inte helt..
Men jag har Rasmus, min familj och katterna.. Så jag hoppas de andra bitarna ramlar på plats tillslut med.
Jag är en periodare… Ibland är jag väldigt förnöjd och lycklig. Kan uppskatta allt jag har: ungarna, maken, familjen, ägodelarna, husdjuren…
Ibland känner jag dock att alla ogjorda saker stressar mig och att tiden bara går. Jag skyller dessa perioder på ett felval gällande utbildning, och nu får jag dras med ett yrke jag avskyr. Om pengarna fanns, så skulle jag omskola mig. Nu får jag snällt mata CSN och dra in pengar på ngt jag inte alls gillar. Tyvärr smittar detta missnöje fler områden i mitt liv. Min flyktkänsla är stooor ibland!
Jag skulle vilja ändra på en del: Få jobba (vill verkligen ha jobb men får inget
)
Vill ändra mina matvanor och börja motionera mer.
Ta tag i saker bättre.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.