Kärleken
Kärlek är nästan omöjligt att beskriva.För en del pirrar det i hela kroppen bara de tänker på personen de är kär i, några blir konstant rusiga och varma, vissa blir mest nervösa och kallsvettas medan andra blir energiska. En del känner en stilla känsla i magen eller bröstet, vissa kan inte sluta tänka på personen i fråga medan andra känner allt detta på en gång.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Många fina beskrivningar om hur det är att känna kärlek, Cristine..Extra mycket känns det kanske, då vårkänslorna pockar på! 
När jag var nykär kände jag allt på en gång..hjärtat slog ända upp i öronen och jag var toksvag i benen….ja vi är gifta….än…..

När jag träffade min man för över 30 år sedan gick jag ner 5 kilo och då var jag verkligen smal innan
Jag kunde varken äta eller sova
/Maria
Wow!
#4 hehe känner igen det 
har ingen matlust, tiden går jättefort när han inte är i närheten och jättesakta när jag har honom nära. jag blir helt tokig, för ett förhållande med honom är en omöjlighet, även fast jag är intresserad och han möjligtvis oxå är det. jag tänker på honom hela tiden. när jag inte har honom nära så tänker jag tillbaka på den där underbara kvällen med honom. är jag kär? jag vet inte…
Kärlek är så underbart. Finns många olika slags kärlek: Kärlek till familjen, kärlek till djur, kärlek till pojkvän/flickvän/sambo, kärlek till en sport osv.
Och alla dem är underbara på olika vis :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
jag är väldigt kär i min sport. jag kan okontrollerbart börja gråta när jag ser hundspann på tv! :D