Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 599 ggr
Cristine
0

Vilken är din drömbil?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[walkinbeauti]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag inte Körkort men om jag hade skulle jag välja denna härliga bil att köra runt med Glad

Cristine
0

Rymlig är den med bra maskineri. Man kan till och med sova i den!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Fina bilar som ni har i tankarna…

Min Dröm.Vet jag inte hur den skall se ut. Utan att den skall dra lite bensin.

Så att man har råd att köra dit man vill o så skall den aldrig gå i sönder..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Som vardags och jakt-bil så nöjer jag mig med vilken fyrhjulsdriven combi som helst.

Till "finåkning" skulle jag gärna ha en Volvo XC 70 D5 AWD.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

Min drömbil är en väldigt bensinsnål sportbil ;) (vet inte finns men ja)

Annars vill jag ha en Volvo c30, Volvo V60 eller en Opel Tigra (ny)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

En röd Ford Mustang 1966Glad

Anders 50
0

#6 Inget dumt val, har åkt i en sådan. Glad plus en guldmetallic med svart tak.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

flisan708
0

Har ingen drömbil men det är bra att ha bil. Märke är inte direkt viktigt heller. Men jag har alltid gillat "bubblor", vad det nu är för märke. När jag hade fått Körkort för längesen så fick jag låna en av brorsan en sommar. Kul sommarbil med driv i. Så kanske är det min drömbil, att ha en bubbla som sommarbil.

[peter54]
0

Drömbil vet jag inte, det beror ju på vad man menar. Helst skulle jag nog vilja att den bil jag redan har var i nyskick och kanske konverterad till hybrid el/diesel. Men det är bara fantasi eftersom än så länge finns det ingen "riktig" miljöbil som är värd namnet.

När jag får fantisera fritt vill jag ha nästan samma som Toyan, men min skulle vara en Ford Mustang V8 fastback 1967, mörkblå metallic med ljusbeige skinnklädsel.

#2 Gamla folkabussen hade väl inget bra maskineri Christine? Den var helt hopplös. Svansmotor som var komplett omöjlig att komma åt när man behövde göra något, luftkyld så att den kokade jämt på sommaren, för att inte tala om motorstyrkan som var oerhört klent tilltagen eftersom den hade samma motor som bubblan.

En annan grej med de där gamla folkabussarna var att de hade så långa pedalstänger att man inte kunde ha hälen i golvet för då nådde man inte pedalen med tårna. man var tvungen att köra med benet i luften och det var tröttsamt kan jag lova. Jag kan dock hålla med om att de är fina att se på.

Sportbilar är hemska att åka i så såna nöjer jag mig att titta på. Skulle jag byta till något annat än den jag har så vore drömmen i mer realistiskt avseende en Jeep Grand Cherokee 4WD V8.

Glad

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Min drömbil är en husbil! Skrattande