Morgontrött?
Har du svårt att kliva upp ur sängen?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nej!!!!
O vilken fin bild på ett så häftigt sovrum, Ja där skulle jag nog kunna ligga o dra mig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Nix är morgonpigg till tusen men däremot en kvällstrött.Morgonstund har guld i mun 
Jag är numera ganska morgonpigg men Gudarna ska veta att så har det inte alltid varit
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är väldigt morgontrött 
Nädå, men jag är morgontrött ändå!
Och numera så kan jag stiga upp när jag vill. 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag är morgontrött….men blir pigg så snart jag satt fötterna i golvet
idag steg jag upp kl.10.30
Är en kvällsmänniska! Tidiga morgonar är hemska och jag är en zombie..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är nog mest morgonpigg! Att ligga kvar i sängen gör bara att man blir ännu mer trött och får ont i ryggen. Kanske har med åldern att göra..
Är både uppe på nätterna och tidigt på morgarna. Nu för tiden är jag alltid trött när jag vaknar men det beror på sjukdommarna jag dragit på mej.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Beror på när jag lägger mig, lite mer kvällstrött har jag blivit men kommer oftast inte i säng före 22:30
Sover inte jättelänge när jag är ledig, som Sisa får jag ont i ryggen och det är skönt att ha en låång lat morgon utan stress, kan ju titta in här då och se om ni också är vakna
Alltid morgontrött
och det blir värre för varje år som går. Min mamma var likadan. Henne gick det bra att ringa till vid 23-tiden på kvällen men på morgonen var det bäst att vänta tills hon var vaken. Jag älskar sovmornar. Visst är det vackert med mornar och jag tror varje semester att jag ska komma upp någon morgon före 8.30 men det går inte
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet