Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 372 ggr
Cristine
0

Botox på 8 åring

Skrikandes Det är inte klokt..får vad som helst hända i Amerika?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Ja du!!! vad säger man?

Om jag skulle få tycka så tycker jag inte att den Människan skall ha barn…

Barn skall vara barn…

Det där Botox är ett nervgift..O här i Sverige är det ju debatt..Behöver inte ha någon större utbildning för att ge någon en spruta med Botox. Ruggit tycker jag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[walkinbeauti]
0

Skrikandes Fy sjutton,hur kommer denna tös att se ut i ansiktet som äldre.Vilken förälder ger skönhetsvärderingar till barn som senare kan få allvarliga ätstörningar för minsta lilla hekto som ökar på kroppen.Dessa barntävlingar är det fulaste man kan göra.Man lär barn i unga år att utseendet betyder allt,så ruskigt bedrövligt.

Stackars tjej när hon växer upp med dessa skönhetsideal.Skönheten kommer innifrån och att ens tänka tanken att ge botox til en 8-åring man mår illa.UCH.

Psykiskt kan hon bli väldigt lidande både pga det du skriver Chik om nervgiftet men också sin egen självkänsla att som 8 åring bekymra sig om rynkor när hon ska vara barn och naturlig.

Skrämmande obehagligt och såna skulle inte få vara förälder som lär sitt barn ytlighet och skickar in gifter i barnets kropp.Förädrarna i dessa barntävligar använder sina barn som trofeer pengar styr och skönhet styr.Om dom bara lät dom vara barn,sina naturliga små jag.Men det ska sminkas och botoxas så man baxnar ,gruff säger jag Obestämd

Jag tror bestämt jag sitter och blir förbannad,får nog lugna ner mig lite nu  Skäms

Emo
0

Det var tröstande att läsa om att hela historien var påhittad.

Att något visas i TV eller skrivs i tidningar (eller på nätet) betyder inte alltid att det är en verklig händelse bakom.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Cristine
0

Vart kan man läsa om det?

Maria
0

Jag läste någonstans om att historien var påhittad och att mamman ställt upp på detta med sin dotter.

Det är ju i så fall nästan lika illa det. Att ställa upp med bilder/film och lämna ut sig och sin dotter till något som inte är sant.Skrikandes

#3 Sedan vet man ju inte vad som är sant heller för sista rapporten var ju också från mediaFlört

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Håller med..det är inte klokt! Skrikandes

Emo
0

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Cristine
0

Jag vet inte jag..hmmm tycker dottern ser stel ut runt munnen.

Maria
0

#7 Det finns ju ingenting som säger att denna dementi är sann hellerFlört

/Maria