Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 654 ggr
JereMina
0

Fräckhet

I helgen har det varit inbrott i ett hus i byn och nu börjar den tiden då vi måste stänga och låsa både hus och bilar. Att inte folk kan skilja på vad som är mitt och ditt *grr*

Cristine
0

Jasså i eran by också? Här tror de att de kommer från öststaterna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

penke
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

..det är ju inte bara ting,
De tar
 De stjäl också vår öppenhet och tillit 

det tycker jag är mycker värre.

penke

Karmatarerskanise
0

Inget kul det där.. Jag minns inte ens om vi någonsin haft bilar och hus olåsta. Tror inte det.

Anders 50
0

Här i trakten är det två tjyvar mindre nu i alla fall! Fem års utvisning bara….varför inte på livstid??

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[walkinbeauti]
0

Kom från landet till Sthlm där jag bodde i 20 år och 9 år senare sitter det fortfarande i att sätta miljoner lås på allt även hemma på landsbygden !

ANNIA
0

Jag brukade ibland när det var riktigt varmt på sommaren kunna sova med ytterdörren vidöppen. Men jag har haft "besök" på min tomt två gånger senare så nu är det låst nattetid.
Men jag gjorde så att jag för några år sen satte fönster och dörr på trappen så nu låser jag den dörren istället men har ytterdörren öppen i alla fall så kan ha öppet när det är varmt.

[LucyInTheSky]
0

Gatan där mor och far blev rånade förra sommaren.. De gick in i alla hus och bilar utom vårt och grannens mitt i mot.. Vi hade båda stor hundar. Så där hade vi tur.

Maria
0

Vi har varit förskonade från tjuvar, peppar peppar.

Trots att jag alltid bott i Göteborg och glömmer ofta att låsa hemmaTystså har vi haft tur.

Även alla år vi hade sommarstugan så hände inget.

Jo, en gång stals en rulle vägmatta vid stugan men den låg på utsidan så det var liksom "varsågod"Flört

/Maria

Karmatarerskanise
0

Mamma kom hem en gång när tjuvarna var i huset Obestämd Som tur är blev dom rädda och stack! Mamma sprang efter med kökskniven ut på gatan och skrek efter dom. Polisen hittade aldrig dom.

JereMina
0

Penke…det tycker jag med då de varit in i ens hem och rört om är det som om de rört om i ens inre kan jag tänka mig.