Inredningsfantasi
Jag blir full av beundran när jag ser dessa personer i Bygglov och andra program leverera idéer om hur där ska inredas, var får de allt ifrån?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja vist är dom duktiga. Hade jag med varit om jag bara kunnat gå ut o handla det som jag behövde för att inredda.
Eller bara ringa till arbetare för att få det som jag vill..
""Men vist är det flotta saker.
Men jag är så nöjd med hur vi har det. ""Det är vi…Ingen mer som har det som vi..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Visst kan man få idéer men det är som chic är inne på.
Ett hem är ju alla de personliga detaljerna.
/Maria
Är det inte det som är livskvalitet? Att vara glad för det enkla hem man har eftersom det fungerar och innehåller så många "gamla" kära saker. Med gamla menar jag inte antikviteter utan sådant som var modernt när man skaffade det och som vissa nu rynkar på näsan åt. Enkla saker som tillhört nu bortgångna nära och kära. Saker man bara behöver titta på för att känna sig varm inombords när man tänker på allt positivt man upplevt med den tidigare ägaren.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Visst är det så..ett hem ska vara inrett med kära ägodelar både gammalt och nytt med din personliga stil, jag själv har en salig blandning som de flesta vet med möbler och prylar från Eriks-hjälpen blandat med kinesiska möbler.Jag vill inte alls ha ett lyxigt hem, nej det jag beundrar är iderikedommen de har för att utnyttja varenda kvadrat av ett rum.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 Jag håller med. Dom är duktiga på att ta tillvara på utrymmen och göra något fint eller kul av det.
Så visst kan man få många bra tips
/Maria
Jag är inte så imponerad av de där programmen alls, men jag är väl kanske inte så intresserad heller.
Dels tycker jag att alla såna program visar upp lösningar som ingen vanlig dödlig skulle ha råd med, och då menar jag inte bara inredningsprogrammen, utan även trädgårdsprogrammen.
Dels är lösningarna/miljöerna så förbaskat "vackra" så att de inte går att använda att leva i. Hur ser ett sånt superinrett rum ut efter att familjen med barnen vistats i det en vecka eller två?