God Dagens 4/5.
Go'morron alla och ha en fin dag själv Chic. Vilken fin soluppgång!
Kylan ligger kvar över Sverige men snart släpper den, igår var det iaf full vintermundering när jag skulle till banken!
Njut av dagen så mycket ni kan!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Två godmorgontrådar i dag 
God morgon. Väderleksrapport från Röke. -2,4 kl. 6.30. Det har varit kallt -5,5 i natt. Nu skiner solen ute och ni har gett mig solsken inne med era vänliga kommentarer här. Inte roligt med kylan med tanke på blommande fruktträd, men den kan vara bra mot fästingarna. Dem behöver vi inte.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Den har jag inte sett!
God morgon.
Hantera Lillskruttan49 | 2011-05-04 06:40
Önskar er alla en härlig och fin onsdag.
Jag sitter här och kopplar av med morgonkaffe. Kan behövas lite kaffe så man piggnar till.
Ha det gott. Kram
God morgon Lillskruttan!
Eftersom Chik var först ute (5.45) så flyttar jag din tråd till hennes och hoppas du inte misstycker. Här kommer också din bild!
Du får försöka igen i morgon! Roligt att se dej här!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon, här skiner solen och någon grad plus det är det!
Det är dags att cykla till jobbet och sen sitta på möten hela fm, hur kul nu det är. Jag vill ju jobba istället!
Ikväll hoppas jag hinna träning och sen gräva ner tre violplantor. Ha en fin dag !
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon alla.
Idag var jag senare än vanligt. Var uppe vid 4 och då var det minus 1 grad men nu ser det ut att bli en solig, fin dag.
/Maria
Godmorgon!
-4 inatt! Undrar hur mina potatisar och grönsaksfrön mår i den här kölden?
Det kanske blir missväxtår som här tydligen var på 1670-talet då det enligt kyrkböckerna: "inget folk fanns på gården"
Hoppas på värme!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God morgon.
Har tillbringat en halvtimme med att sitta och tala med (lyssna på) vårdcentralen. Helt otroligt; jag ringer dit för att fråga om jag kan få en spruta och får sitta och höra om hur eländigt de har det på jobbet…..
Ha en bra dag allesammans!
#9 Lustigt…har precis gjort samma sak..nyss lagt på! 
Och ja…de har lätt för att prata! 
#10 man kan tycka att det är patienten som ska få berätta om sina bekymmer, men så är det sällan. Tur att personalen får ha oss patienter som bollplank/kurator/psykoloog….Not!
Uppochnervända världen!
Här i privat regi är det lugnt!
#11 Min läkare är sååå trevlig, hon tycker synd så om mig! 
Så jag tyckte det var trevligt att lyssna på alla hennes råd och ordinationer, och hon kanske också känner sig bättre sedan, vem vet? 
"Min gamla läkare" var makalös med att prata om sig själv.
Ett besök gick åt att prata om den nyss avlivade hunden och ett annat åt läkarens egna svåra sjukdom.
Visserligen trevliga möten men man har ju inte så mycket tid avsatt så det kan bli lite stressat
Men han kände sig säkert bättre….
/Maria
#14 Min läkare spelade badminton när hon var ung…. på elitnivå! Har jag minsann fått veta! 
God morgon
Här skiner solen efter ännu en kall natt.
Min bil är på service så maken fick köra mig till jobbet idag sen har sonen lovat hämta mig. Så handikappad man blir utan bilen…
Ha det gott idag!
Zabelle
God morgon
Vaknade i morse med djupfrysta fötter trots att elden brann länge i går kväll och duntäcket är tjockt. Men det snöar i allafall inte i dag - alltid nåt. Nu ska jag dra igång en brasa igen och ha det riktigt mysigt med kaffekoppen.
ha en fin dag alla! 
Hej på er!
Idag klockan 15.30 för 4 år sen hämtade jag Rasmus på tågstationen för första gången.. Vi hade inte setts innan och efter att ha pratat med varandra över nätet och telefon i 3 månader beslutade han sig för att komma ner och umgås under helgen.. Ja, sen blev jag inte av med honom ;)
Vet inte hur vi ska fira detta egentligen hade jag velat göra om hela dagen. Åkt in till stan, vandrat på slottsmuren och prata. Han var så nervös och blyg där i början så jag minns att jag pladdrade som attan för att hålla samtalet igång.. Sen bjöd han mig på mat i stan innan vi åkte hem till mina föräldrar där jag då bodde.
Men har inte riktigt pengar till sådana utsvävningar så jag ska fundera ut något gott att göra hemma istället och mysa tillsammans i soffan. =) Blir nog precis lika bra det med tror jag.
God Eftermiddag på Er!!!
Verkar som det varit väldigt kallt idag, kände det var kallt när jag åkte hem från jobbet i morse. Var är solen? Värmen? Hoppas det blir skönt ute för nu har jag nyvaxade ben. Testat det för första gången idag, rakat tidigare. Det var oxå en upplevelse, men det känns superskönt efter. Insåg att när jag bokade ny tid om fyra veckor så har jag den veckan bara "lite ta hand om dagar". Den veckan har jag bryn och frans färgning, klipp och sling och benvaxning. Längtar nästan till den veckan redan. Brukar ni göra sånt eller hur gör ni?
Hoppas ni alla haft en bra dag!!! Nu ska jag ta en sväng på stan och titta.
Kram till Er alla!!!
#18 Vilken härlig historia om hur du träffade din man. Glad för din skull!!!
Något extra gott och fint dukat gör susen Lucy, och så kärlek förståss.