Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej. Jag jobbar. Tror inte jag tittat på den om jag varit ledig heller föresten.
Nej, kungligheter har aldrig intresserat mig.. Mest irriterat mig.
Nix, jag är inte bjuden…
Zabelle
Jag har kollat men det blev lite av en besvikelse. Kanske är Victorias bröllop fortfarande i för färskt minne.
En grå dag i London har inte en chans mot en strålande junidag i Stockholm. Vigseln var rena sömnpillret och musiken var förvisso vackert framförd men ganska tråkig. BBC filmar bara sina egna kungligheter och viktiga gäster i familjen verkar det som. Svensk TV var bättre på att visa och kommentera så många som möjligt av de gäster som var med (för oss som är nyfinka). Jag har fortfarande inte sett röken av Victoria och Daniel 
Men bruden är strålande vacker i en klänning som påminner om den Grace Kelly bar när hon blev princessa av Monaco. En tiopoängare! 
William är lika snygg som vanligt, men jag noterade att han blivit rejält tunnhårig 
Jag har faktiskt haft TV:n på men det är ju för att jag är hemma.
Har inte suttit bänkad utan kollat då och då.
Tantvarning
/Maria
Nä jag kollar inte men när jag var till hälsocentralen just så var alla tv-apparater på med bröllopet. Alla pensionärer som satt i rummet satt och stirrade på tv:n.
Jag hamnade under tv:n med dottern så jag kikade lite på tv:n. Prinsen och Kate såg inte så värst glada ut där dom satt. Publiken likaså. Nägra pratade med varandra med kören sjöng.
Sen fattar jag inte varför det var så många präster som skulle viga paret. Iaf sa något.
Har inte förstått mig på stora bröllop. Varför skall man överdriva för? Bara för att man är känd eller? Mannen kommenterade lite ironiskt när han var till mässen. Hur kan ni se på sånt här sa han, sen fortsatte han att ni skulle ha sett mitt bröllop. Alla blängde på honom lite surt. HAhahaha. Vi hade enbart två vittnen som inte ens var släkt med oss och vi gifte oss i stadshuset.
Jag bara gick förbi då och då och det gjorde jag alldeles rätt i kom jag på sedan, tråkigare bröllop får man leta efter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag satt ute på torget och tog del av "folkfesten", men ja, usch vad lojt det var! Några ungar som viftade lite halvhjärtat med flaggor och klappade händerna när drottningen visades. Vigseln var rena sömnpillret så jag gav upp och gick och satte mig i öltältet efter en halvtimma.
Var inte förtjust i klänningen heller. Den var för stor och jag är inget fan av släp. Tycker att hon hade varit mycket vackrare i en klänning liknande den syster Pippa hade på sig.
Förra året när Viktoria gifte sig var jag med jobbet på kongress i Norge, Bergen.
Alla uteserveringar var fulla med norrmän som följde bröllopet på storbilds TV.
Alla utom vi svenskar
/Maria
Nä jag har aldrig tittat på något bröllop på TV
Hade jag varit gäst i kyrkan hade jag nog kallat den tortyrkammare.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Man kommenterade att prins Philip (Drottning Elisabets man - 90 år) lyckades hålla sig vaken under vigseln (han brukar visst vara känd för att falla i sömn) 
Men något jag tyckte var bra (kollade BBC och inte TV4) var frånvaron av ständigt tugg om att Kate är en kvinna av "folket". Något som det var mycket snack om när Victoria gifte sig med Daniel.
Har gjort som bumbleboo haft tv-n på o tittat lite då och då.
Inte var det lika romantiskt som Victorias. Det var sparsamt med pussarna. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.