Jogging
En massa personer har joggat förbi idag.
Hälsosamt och bra för kroppen..javisst.
Men upplever de naturen? Alla jag ser tittar stint framför sig på vägen.
Jag har aldrig joggat själv så jag vet inte hur man upplever det, är det bara spring spring *flås*…. en km till!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har heller aldrig joggat.
Skulle aldrig falla mig in. Däremot är det trevligt att promenera och se sig omkring
Vi bor ju granne med ett naturområde med upplysta joggingstigar och jösses vad folk springer….
Fattar inte hur de är skapta.
/Maria

Jag håller med! Brukar jogga ibland, men inte upplever man naturen det minsta då
Det enda som är bättre med att springa ute i naturen är att man får solljuset på sig, vilket man inte får inomhus.
Bästa sättet att röra sig i naturen är att cykla, gå eller sitta bakom hästen 
Ja och helst rida, men jag är inte så duktig på det, men det måste vara en upplevelse.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 Jag travtränar mina hästar, så rider nästan aldrig. Var ute idag, körde över en mil i det fina vårvädret. Hur mysigt som helst! Och man behöver inte vara duktig på någonting för att åka bredvid kusken i en dubbelsitsig vagn 
#4 Det skulle passa mig
/Maria
Jag nöjer med att promenera i lagom takt.
Det låter väldigt trivsamt 
Har faktiskt försökt mig på att jogga lite i dag.. Dock inte det intelligentaste kom jag fram till. Benen bar mig knappt efter bara ett par meter.. Får nog börja mer lungt. Jobbigt bara jag har massa energi
Åka i sulky efter en häst låter lika lockande!

Jag joggade idag, tycker det känns skönt
Som tonåring joggade jag mycket, men sen tyckte jag nog att det var roligare att ha nåt att springa efter *S Ja, fotboll då :))
Är nog den som promenerar hellre än joggar. Det jag gillar allra mest är att cykla..
Jag joggar, men jag brukar ha med mig kameran, så visst hinner man uppleva naturen! :)
Har alltid undrat hur alla joggare gör då dom blir nödiga där i skogen..tills jag kom på att det finns något som kallas SOS 
Gissa vad det betyder..
jag joggar gärna, ser det som en form av meditation. Visst upplever man naturen!!! i allra högsta grad!! Det är där i början när man är otränad som man kanske inte är i stånd om att njuta, men sen… ahhh… underbart!
Gillar också att jogga. Tycker man ser mycket vackert. Blivit mycket jogg och promenerande ute i naturen denna helgen. 
#13 Berätta!!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har joggat eller löptränat sen jag var i tonåren. För mig är det ett bra sätt att hålla konditionen uppe.
Visst kan man njuta av naturen när man joggar! Kanske inte de första 3-4 gångerna man är ute, men sen är det mysigt.
Zabelle
# 16 Törs inte..du får lista ut själv!