Dina djur
Berätta!

De brukar ha roliga hyss för sig och underbara historier.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Djur är roliga och intelligenta..men kan Dom läsa tidningen ? 
Tror inte det, jag tror inte ens de urskiljer bilderna.
Jag har massa katthistorier.. Vi kan ju börja med hur det går till att bada här hemma.. GLÖM stängd badrumsdörr..
Det är spännande att bada i denna lägenheten.. För det mesta får man vara i fred och mysa och bara slappna av i badrummet. Tända lite ljus och stänga av hjärnan.
Men sen kan det varaså här..
Jag börjar hälla upp vattnet och fixar massa bubblor. Letar sedan reda på ljus och tändstickor. När jag kommer tillbaka sitter två katter på toaletten och tittar på mig. Jag lyfter då ut dom och stänger dörren. Tänder ljusen och kryper ner i det varma vattnet.
"Krafs…Krafs.."
Han ger sig nog tänker jag och sjunker ner lite till i vattnet och tänker att detta behövde jag.. Bara slappna av och ha lite egen tid..
"KRAFS,KRAFS,KRAFS,KRAFS.. osv i all evighet..
Ger tillslut upp och tänker vad gör det om dom är inne hos mig. Jag släcker ljusen, tänder lampan och öppnar dörren. Hämtar en bok istället för när lampan endå är tänd kan jag ju läsa lite.
Kryper ner igen.. Börjar läsa men blir lite störd av att det sitter nu tre katter på toaletten och stirrar på mig. Jag stänker lite vatten på dem och då går två.
Jag suckar och fortsätter läsa..
En av kattpojkarna har nu kommit på att badankan är jätte kul så jag slänger ner den på golvet åt honom. Nu är det 4 katter i badrummet.. Tre på golvet med badankan och en på badkarskanten som tittar på.
Då när dom har annat att göra kan jag koppla av lite.. Kommer in i boken som är riktigt spännande, en deckare.
Ja.. Då.. PIIIIIP.. Någon sätter sig på badankan som då piper.. FY FASEN vilken fart det blev på dem.. Jag vet inte varför men det var skit läskigt.. Alla flyger ut genom dörren utom då den stackaren som sitter på badkarskanten..
PLASK..
Japp, rivsår på benen och en dygnsur bok.. Yes, yes..
Släpper ut vattnet, kommer upp och hoppar i badrocken.. Snurrar in stackars Melvin i en handuk och ger upp tanken med att koppla av..
Jag älskar mina katter!!
Ha ha ja så kan det gå!
När jag ska gå på toa så försöker jag smita in men det går sällan, de hinner med, så medans jag sitter där måste jag svara Nalle när han säger de två ord han lärt sig medans de andra två sitter där och stirrar, svarar jag inte så börjar han klättra på mig.Det är Jaa och Mamma och från början var det roligt men när det upprepas varje dag blir det bara tjatigt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Djur är härliga!