God morgon 14 april
Vilka underbara dagar!
Det är svårt att sitta inne när det är så fint så det blev trädgårdsarbete i stället och det känns av må jag säga, hela baksidan rfån knän och uppöver värkte, till och med på dottern som är så vältränad.
Önskar er en finfin dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Christine och alla ni andra som kommer in under dagen
Jag satte några tomatfrön igår…äntligen. Två sorter. En ampeltomat med små gula som blev så bra förra året.
/Maria
God morgon på Er!!!
Solen skiner och det ser ut och kunna bli en underbar dag!!! Visserligen bara två grader varmt ute men det hinner bli bättre. Idag ska jag gå till frissan och bli bortskämd, gud vad jag längtar dit. Sen i em blir det en långpromenad. Borde kanske byta däcken på bilen men….. det finns ju en dag i morgon med.
Önskar alla en supermysig dag!!!! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon
Solen skiner så härligt i dag också.
Jag var och lämnade in bilen för byte till sommardäck innan jag gick till jobbet. Det är ju sista dagen i morgon som man får ha dubbdäck.
Om en liten stund ska jag på massage. Vilken lyx att få det på jobbet!!!
Ha en bra dag allesammans
Godmorron!
Blir ett möte med jobbcoachen idag. Väljer att fortsätta med henne trots att arbetsträningen ska komma igång. Har bara denna gången och en gång till kvar! Hon är rar den lilla tjejjen!
Till kvällen komme barnbarnet en stund. Hennes föräldrar ska åka och titta på hus. Då lämnas tornadon hos mej!
Strålande sol så vi fortsätter nog ute i trädgården, lilldamen och jag!
Ha det gott alla!
Godmorgon! Här skiner solen och det ser ut att bli en härlig dag! Jag jobbar hemma en liten stund på morgonen. Det är skönt att kunna göra det ibland. Nu en kopp kaffe och full fart!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Lite värme skulle inte vara fel nu! 5-6 grader och duggregn är inget som ökar på vårkänslorna precis.
Har snart laddat med så mycket kaffe så att ögonlocken håller sig uppe så att jag kan sticka iväg och pilla på med petunior, surfinior, bacopa, dahlior, begonior och allt vad de heter!
Tur att det är varmt och gott i växthusen i alla fall!
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon!
Här har varit minusgrader inatt, men nu skiner solen och det blir nog en fin dag.
Ser fram emot ett besök av min dotter. Att tillbringa dagen tillsammans med henne är inte fy skam.
Jag hoppas Ni får en skön dag! 
# 8 Så söta dom är 
Terrorister är söta!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Morrn! Jag är på väg till jobbet. Dock är det mulet och kallt, så inga vårkänslor här..
God förmiddag 
Här är strålande solsken, men bara 5 grader. Massor av fåglar vid fågelbordet fortfarande, mest grönsiskor och bergfinkar just nu. Det börjar bli svårt att hitta fågelmat på affärerna nu, slut nästan överallt och de tar inte in nytt så här års.
Jag brukar fortsätta med matningen till midsommar för att få ner fåglarna med deras nya ungar, alltid lika kul, men i år vet jag inte om det kommer att finnas fågelmat att köpa tills dess.
Så här såg det ut förra midsommar när stenknäckens nya ungar kom ner för att smaka på solrosfröna, bilden blev inget vidare, men man ser hur "nyutflugna" de ser ut.
God middag!
# 12 Fina bilder som vanligt Peter. 
Soligt här också. Fösöker få ordning på det viktigaste för flytten i morgon.
Blir inte utan bredband mer än under helgen. Får det inkopplat på måndag, så jag slipper vara borta från er mer än några dagar. 
Ha en bra dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
god lunch
här är en strålande solskensdag med 12 plusgrader, vilket är rekord för året. Vi ska snart ut på hundrundan och se hur långt våren har kommit sedan igår.
ha en fin dag alla! 
God dagens i burken.Lite sent.Men nu tassar jag in o önskar er alla en fin dag o Kväll.
Zabelle vad fint o mysigt…
AnnL.det var ju en himla tur att du blir med dator så snabbt.Precis den tiden du behöver för att komma igång med möbler o grejer..Bra jobbat.
Peter har ju så fina bilder.
Anders!!!!samma väder som du.Gråväder..

Lena.P är jag i verkliga livet.