Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 418 ggr
[Sisa]
0

Små, otäcka ting!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det hinner bara bli lite varmt ute, så dyker dom upp..massor! Jag skriver om MYGG. Kan verkligen konsten att sänka ens Livskvalitet.

Har Du mygg där du bor..hur gör Du för att skydda Dej ? Skrikandes

zabelle
0

Nix, vi brukar inte ha så mycket mygg, de blåser väl bort antar jag.

Zabelle   

Anders 50
0

Mygg är aldrig något problem här, det är KNOTT Skrikandes som gör att det inte går att vara utomhus på de fina sommarkvällarna!!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

AnnL
0

Har mygg här. Och jag är alergisk mot myggbett. Får stora knutor som jag sen river på i sömnen. Det tat veckor innan jag blir av med dom. Har fått utskrivit medecin av läkare som jag ska ta i år om det blir för jobbigt.

Använder annars Mygga som man köper på apoteket för att skydda mig. Även ättika ska vara bra, har aldrig provat själv.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Sisa]
0

Här är så mycket vatten i skogen runtomkring. Ett perfekt ställe för myggägg att kläckas på..Skrikandes

Cristine
0

Ingen mygg men massor av Fjärilar, jag fattar inte vad de äter av då de enda blommor som kommit upp är några små lila.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[LucyInTheSky]
0

Inte så mycket mygg här, tror på att det är för blåsigt..

[peter54]
0

Jag bor 2 mil ifrån Tärnsjö där de satte nytt världsrekord i myggförekomst med 400% för några år sedan, så visst, här har vi mygg.

Igår var det hundratals myggor i verkstan, så jag blev tvungen att gå in och ta på MyggA för att inte bli ihjälbiten.

[Sisa]
0

# 7  Men..MYGGA biter inte på våra myggor! Skrikandes

[peter54]
0

#7 Här funkar MyggA mot allt utom knott. Både myggor, de förbenade småflugorna som ska in i öron, ögon och näsa, samt bromsarna.