Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 486 ggr
Cristine
0

God morgon 11/4

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först här  idag trodde jag inte jag skulle vara!

Idag har jag ett tandläkarbesök framför mej.

Det otroliga är att jag ringde taxi igår och det fanns bara en ledig som jag var tvungen att ta..2 timmar före.Att behöva sitta 2 timmar på en vårdcentral är då inte det roligaste man kan tänka sig.Skrikandes

Jag har kunnat fixa detSkrattande*pust*

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon! Här är det mulet idag.Helgen har varit solig och fin och fullt med händelser vi bl a haft en del folk här. Idag blir det jobb jobb jobb och lika är det hela veckan.

Ha en fin dadg!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[peter54]
0

God Morgon Glad

Här regnar det idag, vilken tur att det lev en fin dag emelan stormen och regnt. Jag ska precis iväg till dagens "renspolning"  och ser fram emot att träffa fru och barn när jag kommer hem ikväll, jag har inte sett dem sedan i fredags morse.

[GunillaF]
0

God morgon alla

Hos mig skiner solen efter en helg med blåst och regn. Typiskt när man jobbar att det ska vara finväder.

Ha det bra vad ni än gör idag!Glad

Anders 50
0

Godmorgon!

Mulet och 8 + här. Igår slogs det värmerekord här…+ 18 grader! Några sådana dagar till skulle behövas så att det torkar upp lite.

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[MargaretaA]
0

God morgon

här är det mulet, men väderleksrapporten har lovat uppåt 15 grader i dag, så det kanske blir roligare snart.

Gubben har ledig vecka och nu börjar vi med en runda i skogen. Sedan tar vi resten som det kommer Kyss

ha en fin måndag alla!

flisan708
0

Hej och god morgon!!!

Visst är det härligt att det äntligen börjar kännas som vår ute?! Allt blir liksom lättare fast det känns tungt ibland. Ingen sol här än, men får hoppas den kommer snart, 11° ute. Äntligen kan nog börja plocka bort vinterjackorna så smått, igår var första dagen som jag använde en av vårjackorna. Det kändes härligt och lätt. Nu väntar en promenad till affären. På jobbet blir det långvecka men sen väntar en skön frivecka. Det är nog det bästa med att jobba natt, att vi får dem var 8 vecka.

Önskar alla en trevlig dag!!!! Kram

zabelle
0

Hej hej

Då var det ny vecka igen.
Den börjar bra i alla fall, 12 grader varmt, vindstilla och solen försöker komma fram.

Hoppas Chik får rätt på sin dator snart så hon kommer tillbaka och förgyller tillvaron för oss

Zabelle   

Toyan
0

God middag allihopa!

Tittar in och önskar er en fin fortsättning på dagenGlad

Cristine
0

Nu känns det tomt med både Bumbleboo och Chik som inte är här, men vi har dem snart tillbaka!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Hej på kvällen!

Vilken dag..och vilket väder det varit!! Nästan sommarvärme ute och jag har varit utomhus nästan hela dagen..

Jag hoppas Er dag varit lika fin som min!  Cool